G: Mitkä näistä ottaisit vauvallesi ja miksi?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heips!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heips!

Vieras
- Emmaljunga City Cross
- Emmaljunga Nitro City
- Bugaboo Cameleon
- Stokke Xplrory
Myös Brion Happy ja Kombit ovat vaihtoehtoina jos joku niistä onnistuu jotain todella hyvää sanomaan. Esim. Happyjen se vaunukoppa näyttää hirveän pieneltä verrattuna Emmaljungan City koppaan. Vaunuja tullaan käyttämään ahkerasti. Asutaan Etelä-Suomessa. Liikutaan jonkun verran busseilla. Käydään paljon kauppakeskuksissa. Ja kävellään myös paljon. Eli mitkä noista vaihtoehdoista sopisi meille mielestäsi parhaiten ja miksi?! Kiitos paljon avustasi!

Mulla on Emmaljungan sporttivaunut vauvankopalla. Siellä nukkuu 6 kk reilu 7 kg vauva päiväunensa vielä ihan tilavasti. Olen ollut ihan sairaan tyytyväinen. Lenkkeilen myös ja bussia käytän paljon.

Nitro city. Luota muhun ne on aivan käsittämättömän kätevät tuohon käyttötarkoitukseesi! :)
Meillä oli ne(on menossa myyntiin) ja Ostan varmana samanlaiset jos lapsia saadaan vielä. :)

En tiedä tarkkoja mittoja nykyisistä Brioista, mutta meidän 3v vanhoissa Brio Novissa nukkuu 8 kk ikänen ihan kevyesti. Mulla ei oo meidän vaunuista mitään huonoa kerrottavaa. :) Tosin niissä nykyisissä ei näytä olevan heittoaisaa mikä mun mielestä on todella huono.

Noista ehkä bugikset, mutta noilla spekseillä mitä teillä on käyttöön, harkitsisin Gessleinejä. Niihin on ne vaihdettavat pienet kääntyvät etupyörät (tosi näppärät kaupungissa ja kauppakeskuksissa) Ja sait ne isot muuhun liikkumiseen. Ja turvakaukalon saa adaptereilla kiinni vaunun runkoon

meillä on Emmaljungan City Crossit, todella ihanat vaunut joihin oon rakastunut! Mutta vat aika leveät, en tiedä miten kätevät busseissa, ovat ainakin todella kevyet nostella (nostelen aina toiseen kerrokseen rappuja pitkin missä asutaan)
Mellä on pehmeäkantokoppa, se oli jotenkin itselle ilmeinen valinta, koska sen saa helposti nostettua vaunuista pois jos tarvii vaihtaa vauvan nukkumapaikkaa ja esim neuvolassa kätevä. Poika on nyt 5kk ja kohta otetaan koppa pois koska alkaa käydä jo ahtaaksi.

Yhteistyössä