G: Moniko on palstalla itsensä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Ihan pakko heittää tällanen, ku tulin tänne taas katselee mitä näkyy niin heti oli et taas bannia tullu ja kauhee keskustelu onko kukakin oma itsensä vai esittääkö jotain aivan muuta ;)

Eli oletko palstalla itsesi, vai luotko ihan oman upouuden persoonan?

:wave: Mä olen aina oma ihana itseni :laugh:

olen oma itteni, eräitä ajatuksiani en kyllä rakkana sano, koska en halua että ne liitetään mun luonnekuvaan kun ne ei oikeastaan kuvaa mua.... aika sekavaa mutta no joo...
muuten olen kyllä ja osaan jutella milloin mistäkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja totuus:
mustana olen oma itseni, paitsi ihan kaikkea en paljasta.

harmaana keksin jos minkälaista juttua.

Kukaan meistä ei lie paljasta jokaikistä asiaa itsestään/elämästään, yllätys yllätys. Mutta miksi sitten jos mustana on itsensä, pitää harmaana alkaa heittämään mitä lie? Tätä ei taas tämä mamma ymmärrä..

Kyllä mä nyt tavallaan oma itseni olen, siis en mitään tai ketään muutakaan esitä, mutta usien vaan vastailen sillee nopeasti ja huomaan jälkeen päin, että vastaukset ovat tylyjä tai töksöjä. Mutta kun pikaseen aina käväisen pitkin päivää koneella ja on tuo vauveli tuossa jonka perässä saa koko ajan mennä niin pikaiseen yritän vastauksenikin sitten kirjoittaa ketjuihin. Eli todellisempi minä olisi paljon laaja-sanaisempi ja keskittyisi enemmän mm. ihmisten ongelmiin. Täällä kun joku kertoo jostain mieltään painavasti asiasta niin luen kyllä tekstin ja ketjun ja jään usein miettimäänkin asiaa mutta aikaa ei vaan tunnu olevan kunnolla vastaamiseen ja asiaan perhtymiseen.

Ehkä tää on mulle siis enemmän viihdettä tää palstailu ja irl-ystävien kanssa sitten pohdin ja keksustelen asioista syvällisemmin.

No ei mun nimi oo pahasilmä oikeesti. Tämmönen mä oon, mutta en ystäville aina sano niin suoraan asioita, kuin mitä täällä sanon. En esimerkiksi ole kertonut kaikille ystävilleni, että inhoan koruja.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Nobody:
En tiedä miksi pitäis tänne alkaa satuilemaankaan, kauhea muisteleminen vaan mitä on tullut valehdeltua.

Tähän pakko yhtyä, ainakin omalla toooosi hyvällä joskin lyhyellä muistilla mä jäisin nalkkiin samantien :laugh:

Ihan oma itseni olen, mulla on omat vankat mielipiteet mutta silti paljon pilkettä silmäkulmassa.
En tietysti livenä huutele kaikkia asioita kokoajan ilmoille, mutta en huutele nytkään ääneen tätä mitä kirjotan. Kaikki ajatukseni ja asiat joista kerron, ovat aitoja.
Seison niiden takana myös livenä.

Yhteistyössä