G:Montako lasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tähtiyö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Kaksi on ja tällä hetkellä tuntuu siltä että biologisesti hankituiksi nämä riittää. Terveysasiat vaikuttaa asiaan suuresti eli tällä hetkellä ei tartte haaveilla raskautumisesta ja vuosikausien päästä en ainakaan tällä hetkellä näe itseäni maha pystyssä, vaikka mies uhkaileekin iltatähdellä :laugh:

Mie uhkailin miestä iltatähdellä, sit kun ollaan nelikymppisiä :) Mies totes että tee vaan ihan keskenäs :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Kaksi on ja tällä hetkellä tuntuu siltä että biologisesti hankituiksi nämä riittää. Terveysasiat vaikuttaa asiaan suuresti eli tällä hetkellä ei tartte haaveilla raskautumisesta ja vuosikausien päästä en ainakaan tällä hetkellä näe itseäni maha pystyssä, vaikka mies uhkaileekin iltatähdellä :laugh:

Mie uhkailin miestä iltatähdellä, sit kun ollaan nelikymppisiä :) Mies totes että tee vaan ihan keskenäs :laugh:

Mä olen kans sanonut, että kenenkäs kanssa ajattelit iltatähden tehdä :laugh:

ku just aiemmin oli G: monta tyttöä, monta poikaa kelläkin, niin johan siellä tuli lapsiluku ilmi..Argh! Samat kyssärit eri muodoissa miljoona kertaa päivässä..Keksikää jo jotain uutta!

Yksi lapsi ja toinen tulossa ja melko varmasti jää siihen. Olen sitä mieltä että lapsia pitää olla sen verran että jokaiselle on antaa aikaa, huomiota ja myös rahaa tarjota hyvät lähtökohdat elämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei ymmärrä:
ku just aiemmin oli G: monta tyttöä, monta poikaa kelläkin, niin johan siellä tuli lapsiluku ilmi..Argh! Samat kyssärit eri muodoissa miljoona kertaa päivässä..Keksikää jo jotain uutta!

Anteeksi kun en asu palstalla ympäri vuorokauden :headwall:
En ole siis moiseen törmännyt.
Ja voithan skipata ne aloitukset joihin ei kiinnosta vastata.
Kaikkia ei tarvii ihan oikeesti avata,jos et tiennyt.