G:muodolla merkitystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pinja

Vieras
Pistetään perjantain kunniaksi gallup pystyyn. Millainen kalu on mielestänne paras ?
Jos siis saisitte ihan vapaasti valita millaisen kalun tahansa miehellenne, niin olisiko se lyhyt vai pitkä, ohut vai paksu, tasapaksu, suonikas, iso vai pieni terska tai jotain muuta?

Itse olen vuosien saatossa tullut ""testanneeksi"" yhden jos toisenkin kalun ja ihan pelkän kalun muodon perusteella (kun rakastajan taitoja ei huomioida) yksi on ollut yli muiden.
Kalu oli pitkä ja enemmän ohut kuin paksu. Terska kuitenkin oli suhteessa kalun varteen todella suuri, selkeästi erottuva ""tatti"". Esinahkaa ei ollut juuri ollenkaan, vaan terska oli aina kauniisti esillä. Aivan kertakaikkisen ihana kalu :)))

Minulle taas huonoiten sopii varresta paksu kalu, joka kapenee terskaa kohti ja joka vielä peittyy runsaaseen esinahkaan.

No makunsa kullakin :)

Siis rullautuva nahka vähentää naisen nautintoa. Voit olla oikeassa... Mulla on 19,5 pitkä ja 5 paksu tuppikulli. Esinahka ei pysy takana kun tatin laita ei oo ku pari milliä... Mitenhän tattia turvottas? ;-) Jos kaulimella nuijjisi...

Kaikkein paras on kuusikanttinen, saksalainen upseerinkyrpä niittivahvistuksilla ja kunnon pattiklunssilla varustettuna.
Kuin myös on hyvä afrikkalainen kumipanaani.

John rakas, ei tarvitse käyttää väkivaltaa, riittää kun upotat terskan hunajalla siveltynä ampiaispesään muutaksi minuutiksi. On kuule mahtava terska sen jälkeen monta päivää :)
Ja jos esinahka käy ongelmaksi asti, niin otat pienet sakset ja nips sieltä ja naps täältä, niin ongelmasi poistuu :)

Yhteistyössä