G: Muuttamisesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alle 16v muutin vain pari kilometriä. Sen jälkeen on olleet muutot:
minä 16v opiskelemaan 80km
minä 18v ja mies toiselle paikkakunnalle työn perässä n. 220km ehkä
minä 20v, mies ja tyttö työn perässä vajaa 90km
minä viimesillään 21v, mies ja tyttö työn perässä about 200km
minä melkein 22v, mies, tyttö ja tyttö-vauva omaan rivariasuntoon 35km

Siinä välissä käytiin Ruotsissa mannerta pitkin 1600km päässä asumassa pari kuukautta, mies kolme kuukautta. Sillon oli tuo esikoinen reilun vuoden ikänen ja sinne mentiin työn perässä myös. Mut siellä oltiin vaan matkalaukun kans.

Mäkin oon vaan Espoon sisällä muutellu. Ensin 15km päähän kotoa karkasin poikaystävän kaa ja sit muutettiin takaisin kotikulmille kun pienokainen ilmoitti tulostaan.

Mina synnyin Hesassa ja koulunalkuun asti asuimme siella. Sen jalkeen muutimme Espooseen missa vanhempani edelleen asuvat. Mieheni tavattuani muutimme Hesaan, Lauttasaareen. Missa asuimme n 2 v siihen asti kunnen muutimme MIlanoon 5 1/2 v. Milanosta siirryimme Ranskaan Marseilleen 2 v:ksi. Suomeen ja Espooseen. Hyvin akkia perhe kasvoi ja muutimme valjemmille vesille Lohjalle. V 2000 taas ulkomaille Yhdysvaltoihin 5 v:ksi, vuosi siina valilla vietimme Shanghaissa. v 2006 paluumuutimme Suomeen vuodeksi ja v 2007 elokuussa loysimme itsemme taalta Singaporesta.

Kotkan sisäisiä muuttoja tuli pentuna harrastettua vähän turhankin tiheään äidin ja isän takia, sitten tuli muutto Kotkasta Keuruulle miehen perässä ja tänne oon nyt sitte jäänyt, täälläkin on tullut muutettua tän 26 vuoden aikana harvinaisen monta kertaa ettei vaan pääse unohtumaan millasta on muuttaminen eli toivottavasti ei enää ikinä tartte muuttaa.

Jos lapsuuden muuttoja ei lasketa, niin espoo-lahti opiskelujen perässä, mutta opiskelut jäi ja palasin takas espooseen. Täältä ei siis pääse pois edes kulumalla, prkl.
Lapsuuden pisin muutto oli parivuotiaana Amerikasta Suomeen.

Yhteistyössä