Esileikkiä kyllä, heivasin sitten siskon ja kaverin keittiöön nukkumaan kun alkoi homma
mennä esileikistä pidemmälle.
:ashamed:
En ole ollu läsnä muiden sekstailessa.
Kaikenlaistahan sitä tuli nuorempana puuhattua, kun aina ei noi olosuhteet olleet optimaalisen otollisia sekstailuun. Eli kyllä ja kyllä. Neitsyyteni menetin niin, että pienen asuntolahuoneen keskelle oli pyykkinarulla viritetty lakana, jonka toisella puolella silloinen opiskelukaveri taisi menettää omaa neitsyyttään. Tunnelma ei sanottavasti herkistäny romantiikalle, mut eipä tuosta sen suurempia traumojakaan jääny.
Katsellut olen, kun yhtä pienessä asuntolahuoneessa yksi kämppis nukkui ja toinen, n. 20 cm päässä minusta (nukuttiin päät vastakkain, kun muuten ei mahtunu) taisi juuri hänkin päästä omasta neitsyydestään. Eipä siinä oikeen kämppiksiä voinu käytävällekään ajaa, ja kun muita mahdollisia tiloja ei ollu, niin kaikki jotenki hiljaa hyväksy tilanteen ja oltiin kun ei oltaiskaan.
Kyllä olen valitettavasti ollut paikalla lapsena n.10-vuotiaana, kun äitini miehensä kanssa on harrastanut seksiä. Ei vain kerran vaan monen monta kertaa. Olen asiasta traumatisoitunut. Äitini mies käytti minua myös hyväkseen, kun olin lapsi. Kaameita, kaameita muistoja. Enkä kenellekkään toivo vastaavaa.
Olen harrastanut seksiä hotellihuoneessa silloisen poikaystäväni kanssa hänen veljensä nukkuessa huoneen toisella laidalla. Olin alle 20v ja ei tullut mieleenkään, että se olisi jotenkin sopimatonta. Oltiin kyllä aika juovuksissa, kun poikaystäväni taisi nukahtaa kesken touhun... Mutta oltiin kuitenkin hiljaa! Ainakin näin muistini kertoo.