G: Oletko tyttö vai nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysely
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tunnen itseni enemmän sukupuolettomaksi kuin naiseksi. Siis olen nainen ja tunnen olevani nainen, mutten kuitenkaan Nainen, naisellinen nainen. Enkä kyllä mieskään. Vaikeaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä tunnen itseni enemmän sukupuolettomaksi kuin naiseksi. Siis olen nainen ja tunnen olevani nainen, mutten kuitenkaan Nainen, naisellinen nainen. Enkä kyllä mieskään. Vaikeaa...

Ai niin, ikää 26v, 2 lasta, joiden saanti ei tähän vaikuttanut.

Kai minä tunnustaudun sielultani aika tyttömäiseksi. Ikä 27v. Olen luova persoona joten tietynlainen lapsenmielisyys kai tulee olemaan aina läsnä mitä tahansa teenkin. Viehätyn ja tulen aina viehättymään monista tyttömäisistä ja hieman lapsellisistakin asioista.

Lasten saaminen ei ole oikeastaan muuttanut minua pohjimmiltaan, mutta huomaan olevani kyllä enemmän huolehtivaisempi ja moni asia alkanut enemmän stressaamaan. Ehkä tiettyjä kanaemomaisia piirteitä tullut esiin.

Jos kävis niin, että vielä joutuisin miehen metästykseen, niin jos se kertaakaan sanois tytöksi, niin lähtisin oitis. 41v, eikä pätkääkään tunnu tytöltä. Paitsi että lapsihan minä olen edelleen ja toivonmukaan pysynkin semmoisena, mutta ei aikuisuuden kustannuksella.

Tosi selkeetä, vai hä...

Yhteistyössä