G: Oletko tyttö vai nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysely
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen nainen. Ikää 25, esikoinen tulossa joulukuussa. Lasten syntymä siis ei ole päässyt tuohon vaikuttamaan kun yhtään ei vielä täällä ole.
Mutta kyllä vakiintuminen parisuhteessa, lasten yrittäminen ja kolme raskautta on osaltaan olleet kasvattamassa tytöstä naiseksi.

Kovasti mua joskus tytötellään, mutta kai mä nainen olen. Tai teini oikeastaan kai B)

Kapan kassalla sain kerran loistavan määrityksen, kun joku taaperoinen sanoi mua tyttötädiksi :D Tyttötäti siis :D (isänsä sanoi ensin mua tädiksi ja sitten kiireesti korjas että ei nyt kyllä oikeastaan täti.... ja lapsellaan välähti oitis)

Tyttönä suurimman osan ajasta, mutta jos puhe on lapsista - siis niiden tekemisestä tai saamisesta - niin nainen. Ei silloin tyttöä ponnistaessa ollu mikään tyttöfiilis, elämäni naisellisimpia hetkiä :) Mutta kun ikää vasta 20v ja naama sen näköinen, niin en todellakaan pistä pahakseni vaikka joku tytöksi kutsuu.

Eli jotain siltä väliltä :D

Lähinnä poikatyttö.

36v, kolme lasta. Lasten saaminen ehkä väliaikaisesti vaikutti johonkin suuntaan, mutta vaikutus ehtinyt jo kadota, kun lapset tulleet isommiksi.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
Itte oon Nainen isolla ännällä------------->> lapsesta asti tienny et oon nainen ja tuun putkauttaa pikku päitä tähän maailmaan???

Eikä! :o

Mä oon koko ajan luullut Ewi:ä mieheksi ja olen vieläkin sitä mieltä, että hän on mies!

Yhteistyössä