G: omistatko Webcamin ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytharmaacambitch
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nytharmaacambitch

Vieras
tunnustatko näyttäneesi sen kautta tuhmia...

Ite tunnustan.

ps. JA VAIN MUSTAT VASTATKOON! siis vain mustan nikkin omaavat saa vastata harmaana. Saa tietty mustanaki jos kehtaa..

t: itse musta mutta nyt harmaa.

Omistin ennen, mutta esikoinen imeskeli webbikameran rikki. En oo aatellu hommata uutta, kun mulle tulee vaivaantunu olo jo pelkästä kameran olemassa olosta. :ashamed: Ja ei, vilauttelu ei oo se mun juttu, ei saattais ukkokaan kauheesti tykätä... :D

Omistan juu mutta se on edelleen paketissaan, ollut vuoden verran jo. Joten mitään en ole paljastellut.

Tuskin paljastelisinkaan, appi sen meille antoi yhteydenpitoa varten :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:
en omista mutta jos omistaisin niin vilauttelisin vaan harvoille ja valituille... ;) :whistle:
ei ne paljoo maksa

no ei maksakkaan.... :whistle:

Pari kymppiä ja pääsee nyynäki kontilleen siihen tietsikan viereen pyllistelemään !
:D

:laugh: :laugh: :laugh: you wish! :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:
en omista mutta jos omistaisin niin vilauttelisin vaan harvoille ja valituille... ;) :whistle:
ei ne paljoo maksa

no ei maksakkaan.... :whistle:

Pari kymppiä ja pääsee nyynäki kontilleen siihen tietsikan viereen pyllistelemään !
:D

:laugh: :laugh: :laugh: you wish! :whistle:

Ofcourse, oon oppinu että usein toiveen ja toteutumisen välinen kuilu on usein hyvin hyvin pieni.

:saint: :saint: :whistle:

on kiinni tässä kannettavassa...ei ole mitään tuhmuuksia tullu tehtyä tai näytettyä, käytetään vain skypeen ja apiukon kanssa turisen päivittäin .... olis se nyt pikkasen outoa jos alkaisin hänelle esiintymään :D

Yhteistyössä