G:Onko muita jotka ei jaksa enää vauvoja ja pikkukakaroita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outolintu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outolintu

Vieras
Itelläni on lapsia, mutta kaikki on jo koululaisia. Olen huomannut etten jaksa enää yhtään huutavia leikki-ikäisiä, enkä itkeviä vauvoja (yleisillä paikoilla).
Juuri tänään ajattelin bussissa, kun siellä oli äitejä lapsineen tuplahyökkäysvaunuilla, että onneks nuo ajat on ohi!! Mä en jaksais enää, nautin suunnattomasti lisääntyneestä oamsta ajasta ja isommista lapsista joiden kanssa voi tehdä jo kaikkea kivaa...;)

no aikaa aikaa kutakin. talossa kun on yhtä aikaa nyt murkkuja ja uhmaikää, niin olen iloinen ettei mulla ole vaihdevuodet...mutta lapset on kyllä opettanu mulle taidon sulkea ympäristön äänet kokonaan, joten ei mua häiritse juuri kenekään äänet, jos en halua.

Mulla on melko pienet lapset viel, 6v ja vajaa 3v mutta siinä mielessä en kestä vauvoja, että itselleni en enää yhtään.
Mutta kyllä mä vauvoja yleisillä paikoilla jaksan ihan kivasti... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Narsisti:
Rakastan vain omaa napaa ja nenän päätäni. En välitä muista, kuin vain silloin kuin he auttavat tai antavat minulle jotakin. Olen maailman napa. :)

Mikäs pointti tässä oli? Mitä pahaa siinä on jos ei enää jaksa vauvoja ja huutavia uhmiksia? on mulla itsellänikin niitä ollut, ei vaan jaksa enää...

Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
no aikaa aikaa kutakin. talossa kun on yhtä aikaa nyt murkkuja ja uhmaikää, niin olen iloinen ettei mulla ole vaihdevuodet...mutta lapset on kyllä opettanu mulle taidon sulkea ympäristön äänet kokonaan, joten ei mua häiritse juuri kenekään äänet, jos en halua.

Hui, pelottava yhtälö...murkkuja ja uhma-ikäisiä samaan aikaan...8)

Alkuperäinen kirjoittaja outolintu:

ei tunnu misssään. mies lähti aamulla ulkomaille työmatkalle ja mää ajattelin, että aivan hyvin jo pärjään itsekin ku tuo nuorin on "jo" kohta 6kk. ei lastenhoito ole mitenkään vaikeaa, ihan helppoa ja mukavaa. töihin sitten kun taas menen, niin sitten on siellä haasteita.

Minäkin tunnen olevani outo, kun haluaisin toisen lapsen, mutta en vauvaa. Tuollainen kaksivuotias kelpaisi jo oikein mainiosti...
Kaikki aina toitottavat että on vauvakuume ja kuinka ihania vauvat ovat ja minä en vaan ymmärrä. Outo siis täälläkin, kai.

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Minäkin tunnen olevani outo, kun haluaisin toisen lapsen, mutta en vauvaa. Tuollainen kaksivuotias kelpaisi jo oikein mainiosti...
Kaikki aina toitottavat että on vauvakuume ja kuinka ihania vauvat ovat ja minä en vaan ymmärrä. Outo siis täälläkin, kai.

Jee, kohtalotoveri :)

Mutta miksi tehdä lapsi pelkän vauvakuumeen takia, kun ihminen on vain murto-osan elämästään vauva? Järkevämpäähän se on tehdä lapsi "lapsikuumeen" takia! =)

ei tunnu misssään. mies lähti aamulla ulkomaille työmatkalle ja mää ajattelin, että aivan hyvin jo pärjään itsekin ku tuo nuorin on "jo" kohta 6kk. ei lastenhoito ole mitenkään vaikeaa, ihan helppoa ja mukavaa. töihin sitten kun taas menen, niin sitten on siellä haasteita.

Ei lastenhoito ole vaikeaa, mutta musta on ihanaa kun lapset ei enää tarvitse mua koko ajan.Lapset on tehty ja nyt on muiden asioiden aika. En kaipaa pikkulapsivaihetta enää. En käsitä ihmisiä jotka haluaa esim. iltatähden ja aloittaa kaiken taas alusta.

Alkuperäinen kirjoittaja TriStessse:

Mutta miksi tehdä lapsi pelkän vauvakuumeen takia, kun ihminen on vain murto-osan elämästään vauva? Järkevämpäähän se on tehdä lapsi "lapsikuumeen" takia! =)

Hmm, näinhän se on. Mutta kun ei tunne että jaksaisi/viitsisi enää sitä vauva-aikaa niin taitaa valitettavasti jäädä tekemättä kokonaan...

Jee, kohtalotoveri :)

Mulla myös juuri näin. Paitsi, että meillä nyt on se toinen vauva tulossa... kai siitä vauva-ajasta taas jotenkin selviää??

En käsitä ihmisiä jotka haluaa esim. iltatähden ja aloittaa kaiken taas alusta.

Juuri siksi teimmekin lapset putkeen, samaan syssyyn yövalvomiset ja kaikki! =)

no minä halusin 2 iltatähteä, kypy kypy. ei tämä mitään alusta aloittamista ole, jännä asenne teillä. eikä meillä kukaan ole valvottanut tai mitään. isommat hoitaa kivasti pieniä, ni me päästään miehen kanssa välillä konsertteihin yms.

En käsitä ihmisiä jotka haluaa esim. iltatähden ja aloittaa kaiken taas alusta.

Juuri siksi teimmekin lapset putkeen, samaan syssyyn yövalvomiset ja kaikki! =)

no minä halusin 2 iltatähteä, kypy kypy. ei tämä mitään alusta aloittamista ole, jännä asenne teillä. eikä meillä kukaan ole valvottanut tai mitään. isommat hoitaa kivasti pieniä, ni me päästään miehen kanssa välillä konsertteihin yms.

No jännä asenne sullakin! Tottakai vauva-aika alkaa alusta kun uusi vauva tulee. Ja kyllä pientä vauvaa pitää yölläkin syöttää. Mutta hatunnosto sinulle, minä en enää jaksaisi "aloittaa alusta" kun lapset olisivat jo isoja. =)

Yhteistyössä