G: Onko sinulla AJOKORTTI?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo kyllä on nykyään, heinäkuun alussa tulee 2 vuotta siitä kun uskaltauduin viimein autokouluun. Että ne ketkä sitä miettii, niin suosittelen, itsekin olin reilusti päälle 30 kun siis kortin ajoin.

On ajokortti ollut 18-vuotiaasta saakka, ja olen kyllä paljon tarvinnutkin. Täällä pk-seudulla kyllä hyvinkin voi pärjätä ilman jollei ole mitään säännöllistä asiaa kauemmas, tai työn puolesta tarvitse ajella.

Hankalampaa se on lähteä jos ei ole ajokorttia. Aina täytyy katsoa aikatauluja ym. ja moniin paikkoihin ei edes oikein pääse linja-autolla tai junalla.
Mä en koe sitä hankalana. Yleensä liikun julkisella vain töihin. Kaikki palvelut ovat tässä lähellä. Eikä mulla ole edes varaa pitää autoa vaikka oliski kortti.

Viimeksi muokattu:
Mä en koe sitä hankalana. Yleensä liikun julkisella vain töihin. Kaikki palvelut ovat tässä lähellä. Eikä mulla ole edes varaa pitää autoa vaikka oliski kortti.
vvaikka mulla on kortti niiin en omista autoa. en koe mitenkän viakeaksi kulkemista ilman autoka.
Tänääkin poikien kans kävin kaupungilla kenkäoistoksilla, pyörällä sine pääsi aivan mainiosti ilmakin oli kaunis. hyötyliiikuntaa tuli samaaa. Johan tuommoisen 5 km terve lapsi, kuten aikuinekin pstyy pyöräilemään., ja ei ole pysäköintiongelmaa. =)

Yhteistyössä