G: onko sinulla hyvä mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalluppia pukkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kalluppia pukkaa

Vieras
Tehdääns oman miehen kehumispino. Täällä kun usein haukutaan ukkoja, miten ne juoksentelee pitkin kyliä, ei auta kotihommissa, harrastukset vievät paljon aikaa jne...

Niin kehutaan tässä ketjussa omia miehiä! :D

Minun mieheni on juuri opettamassa tytärtämme ajamaan pyörällä.
Tuo minulle kukkia synttäripäivänä sekä hääpäivänä :heart:
Hoitaa lapsiamme tasapuolisesti, herää työvuoroista riippuen heidän kanssaan aamulla jos minä haluan jäädä nukkumaan hetkeksi.

Tekee HYVÄÄ ruokaa, on opettellut jopa leipomaan sämpylöitä. Tiskaa myös sotkunsa.

Ei polta, ei juo kotona. Yhden oluen maksimissaan.
Käy baarissa ehkä 1x / 2kk ja usein olen itsekin mukana.

On kai niitä vaikka mitä, ei tule mieleen juuri nyt :) Arvostaa omaa perhettään, se on tärkeintä!

Ja täsmennykseksi, ollaan oltu yhdessä yli 8v :heart: Tuntuu päivä päivältä rakkaammalta ja siltä oikealta :)
On toki meillä huonompiakin kausia, mutta silti ollaan aika hyvä pari!

Minun mieheni on
*älyttömän hauska ja huumorintajuinen! Saan päivittäin nauraa hänen jutuilleen vatsa kippuralla :D
*tarkka rahankäyttäjä,harkitsevainen,eli toisenlainen kuin minä :D
*leikkisä isä
*hyvä kokki
*auttaa kun apua tarvitaan
* komea ;)

Meillä mies auttaa kotitöissä, hoitaa lapsia, nousee esikoisen kanssa vkonloppuisin jotta äiti ja vauva saa nukkua, tuo kukkia ja järjestää meille myös kahdenkeskeistä aikaa, muutenkin ihana ja huolehtivainen <3

Lähipiirissä kun on paljastunut vaikka mitä, pettämistä jättämistä jne... Olen onnellinen ettei tuo oma ukko ole mikään renttu :D
Oma mies tuntuu niiin tärkeältä ja hyvältä.

Ihana ja hellä mies miulla,osaa tehdä hyvää ruokaa ja sämpylöitä,monesti tehny valmiiksi ruuan kun oon ollu kaupungilla tai muualla.Muistaa aina miun synttärit ja hääpäivän ja ostaa hääpäivälahjaksi sormuksen ja kuohuviiniä,saa miut aina nauramaan ja jutellaan kaikesta ja höpötelläään,ottaa huomioon arjessa,juhlassa ja sängyssä.Kuuntelee minuu ja lohduttaa,uskollinen ja luotetttava kumppani.Ei käy kapakassa.Näyttää ja sanoo rakkaudensa.
Tekee kotitöitä.Kunnioittaa minnuu ja meijän parisuhdetta.Joskus tuo kaupalta miun lempi suklaata tai karkkia.Kannustaa minuu.=)
Pitää miun vanhemmista aidosti.Hoitaa lähes kaikki laskut,huolehtii että miulla on aina rahaa tilllä.

Viimeksi muokattu:
Minun mieheni on

- Huomioonottava ja ihana
- Osaa pitää hyvänä ja olla romanttinen
- On omalaatuinen, erikoinen ja meillä loksahtaa palat paikoilleen
- Osaa korjata auton ja tietää tekniikasta paljon (yllätys xD)
- Ymmärtää raskaudenaikaista väsymystäni ja sitä jos haluan kovasti herkutella esim :D.
- Tykkää samoista asioista kuin minä
- Hoitaa tällä hetkellä laskut ja muut, koska lopetin opiskelut ja ymmärtää sen hyvin
- Haluaa kanssani naimisiin todella kovasti kuten minäkin hänen kanssaan
- Samanlainen huumorintaju
- Samanlaiset unelmat ja haaveet
- Ottaa "sängyssä" huomioon ja pitää hyvänä

Eipä sitä tarvitse välttämättä kauheasti olla edes mitään, mikä niin kauheasti viehättää miehessä, se vain on se jokin tietty juttu mikä tekee siitä omasta miehestä niin ihanan :) <3.

Minulla on myös ihana mies. Osallistuu kotona kaikkeen ja hoitaa lapset siinä sivussa. Huolehtii mun jaksamisesta nyt pienimmän vauva-aikana tekemällä suurimman osan kotitöistä ja on tällä hetkellä isojen kanssa mummolassa, että mä voin huilia vauvan kanssa. On ihanan huumorintajuinen, luotettava, hellä, hyvä sängyssä jne. Aivan mahtava mies!

Mun mies on aivan loistava lasten kanssa ja mielellään puuhaa kaikenlaista heidän kanssaan. Häneltä sujuu lastenhoito siinä missä minultakin, ellei jopa paremmin joissain asioissa. Tekee myös ruokaa, siivoaa ja leipookin. On akateemisesti koulutettu ja hyväpalkkaisessa työssä, joten voin olla kotona lapsia hoitamassa niin pitkään kuin jaksan ja haluan, eikä tarvitse laskeskella viimeisiä pennosia. Mies on järkevä rahankäyttäjä. Elää terveellisesti: urheilee 4-5 kertaa viikossa (ja antaa minunkin käydä saman verran omissa harrastuksissani), syö terveellisesti, ei juo eikä polta. On yli 190cm pitkä ja kroppa pelkkää lihasta, nam! Lisäksi on luonteeltaan tosi kiltti ja reilu, asettaa perheen aina kaikessa etusijalle.

On, mulla on hyvä mies, joka on myös hyvä isä kolmelle pojalleen. En jaksa ruveta erittelemään, mutta sanotaanko niin, että monesti näitä palstajuttuja luettuani on tullut mieleen, että kyllä se oma mies aikamoinen löytö on - oikea helmi. :heart: Yhteisiä vuosia tähän mennessä kasassa reilut 14, toivottavasti niitä on edessä vielä paljon lisääkin.

On, aivan ihana <3. Yhdessä kahdeksan vuotta ja aina vain enemmän ja enemmän rakastan. Osaa keskustella (valitettavasti paremmin kuin minä itse) ja on hyvin huomaavainen.

10v sitten rakastuin häneen koska hän oli hyvä. Nyt 10v myöhemmin rakastan häntä enemmän kuin koskaan koska tiedän hänen olevan paras (ainakin minulle) <3 Hän on niin hyvä mies kuin vain on mahdollista olla olematta jo pelottava ja tekee kaverinikin kateellisiksi ;) Edelleen ikävöin häntä vaikka hän olisi vain töissä!

Plussat: tienaa hyvin, tekee kaiken mun eteen, passaa, antaa anteeks vaikka petän, tekee aina ruuan. Miinukset: liian lyhyt mulle, ryhti huonontunut, haisee työpäivän jälkee työpaikalleen :D

Minun mies on paras!

Älykäs
huomaavainen
lapsirakas
eläinrakas
pitkä pinnainen
puhuu ja pussaa
turvallinen
rakastettava
auttaa kotitöissä
tekee käsillään paljon
lähes kaikki asiat sujuu, jos ei suju niin ottaa selvää
jaksaa minua päivästä toiseen

Yhdessä oltu 13v <3 <3

Mun mies on
-pitkämielinen
-ei kadehdi
-ei kerskaa
-kaiken se kestää
-uskollinen ja rakastava
-tekee paljon kotitöitä
-hyvä esikuva pojillemme
-ei juo/polta
-antaa aikaa perheelle

Sitä vaan joskus ihmettelen, kuinka hän on minun.

Minun mieheni on

- Huomioonottava ja ihana
- Osaa pitää hyvänä ja olla romanttinen
- On omalaatuinen, erikoinen ja meillä loksahtaa palat paikoilleen
- Osaa korjata auton ja tietää tekniikasta paljon (yllätys xD)
- Ymmärtää raskaudenaikaista väsymystäni ja sitä jos haluan kovasti herkutella esim :D.
- Tykkää samoista asioista kuin minä
- Hoitaa tällä hetkellä laskut ja muut, koska lopetin opiskelut ja ymmärtää sen hyvin
- Haluaa kanssani naimisiin todella kovasti kuten minäkin hänen kanssaan
- Samanlainen huumorintaju
- Samanlaiset unelmat ja haaveet
- Ottaa "sängyssä" huomioon ja pitää hyvänä

Eipä sitä tarvitse välttämättä kauheasti olla edes mitään, mikä niin kauheasti viehättää miehessä, se vain on se jokin tietty juttu mikä tekee siitä omasta miehestä niin ihanan :) <3.

uij.. :) kuulostaa hyvältä mieheltä :)

Miulla on!
Komea, fiksu, hyvä huumorintaju, kärsivällinen
Tienaa rahat perheen elättämiseen
Suloinen, ihana, luotettava,rehellinen
Hyvä isä, touhuaa pojan kanssa juttuja ja ovat välillä kahestaan tallilla autoja korjaamassa
Yli 6 vuotta yhdessä ja välillä oikein sattuu, niin kovaa häntä rakastan:heart:

Yhteistyössä