G: Onko sulla ollut tänään hyvä vai huono päivä? Ja miks?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No sekä-että päivä, kaatamalla on tullut koko päivän vettä ja lapset on sit nahistelleet sisällä, kun ulkoilemaan ei oo oikein päässy tai kävi ne itsensä kastelemassa likomäriks ja en sitten niitä enää laskenutkaan, migreeni on tehnyt tuloaan- varmaan yö menee sit kärvistellessä (lääkkeet ei ota tehotakseen.) Mukavaa oli, et kaveri kävi yllättäen ja toi mulle nimpparilahjaks itsetehtyä mansikkakakkua :p

Ihan jees.

Aamupäivällä siivoilin vähän, sit yritin opiskella, mutta laihaksi jäi tulos kun en jaksanut vääntäytyä enää yliopistolle. Illansuussa juhlittiin mun nimppareita, ja äsken kävin reippaalla kävelylenkillä (sateesta välittämättä). Vähän harmitti, kun tuli otettua herkkuja kahvin kans, mutta eiköhän iso osa kaloreista kulunut ulkona :).

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Surkea :'( pikkusiskoni 17v jenkeissä ja tuli puhelu,että oli saanut jonku kohtauksen.mennyt tajuttomaks ja kouristanut... ambulla oli hoitoon viety ja päässyt pois.tietoa ei ole mikä kohtaus iski...ikävä siskoa... :'( :heart:

Hauskaakin on ollut kun veli toi koiransa hoitoon kolmeks päivää ja aamusella käytiin shoppailemassa marimekolla tytön kanssa. :D

:hug:

Ihan hyvä siihen suhteutettuna, että men nukkunut viime yönä juurikaan.
Mutta tossa illalla iski morkkis, ku jätkä väänsi vaippaan tavaraa ja mä oikeasti unohdin sen samantien.. parka venas melkein puoli tuntia, että mä muistin et pylly piti pestä :ashamed:

Uusimmat

Yhteistyössä