G: Onko yhteiset rahat ja paljoko kumpikin tienaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vvv

Vieras
Eli otsikossa jo tiivistettynä.
1) Onko sinulla ja puolisollasi yhteiset vai omat rahat?
2) Kuinka paljon tienaatte (ennen veroja)?

Meillä:
1) Yhteiset
2) N: 2500 M: 2900

Ei yhteiset, mutta ei erillisetkään. Se maksaa laskuja, jolla varaa. Toismme tileillä ei käydä tekemässä siirtoja ja muutenkin kumpikin käyttää vähäisiä rahoja miten haluaa. Opintotukea saamme molemmat. Lisäksi minun satunnaiset pienet työtulot.

Luovasti yhteiset. Ei mitenkään pilkuntarkasti kirjaa pidetä, mutta jos toiselta loppuu, voi pyytää toiselta. Mun tulot on vaihtelevasti 500 eurosta ylöspäin, useimmiten siis n. 500, mut joskus jopa 1300. Miehellä n. 2000 en ees tarkkaan tiiä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
1) Onko sinulla ja puolisollasi yhteiset vai omat rahat?
2) Kuinka paljon tienaatte (ennen veroja)?

Meillä:
1) Yhteiset
2) N: 2500 M: 2900

yhteiset
minä n. 1000 ja mies n. 2500

meillä vaan yks käyttötili jolle kaikki tulot tulee.. sieltä minä maksan kaikki laskut ja menee lainat yms.. mies ei hoida pankkijuttuja muuten kun jos tarvii lainaa kysellä jne ;) lisäksi säästötili jonne laitetaan joskus jotain pahanpv varalle..
tulot jotain 3000-5000? välillä vaihdellen, vuorotyöt ja minä teen vaan 4pv viikoa lasten takia.. just maksoin kamalan kasan laskuja kun oli ne veronpalautukset tulleet.. Eli kaikki yhteistä.. ;)ei sentään sukat ;)

Yhteiset on rahat
Mies saa palkkaa tonnin molemmin puolin, riippuu työtunneista(käteen)
Mä saan kotihoidontuen, lapsilisät ja esikosta elarin 119 ni mitä siitä nyt sitten tulee, vähän reilu 600

yhteiset rahat ja yhteiset pankkitilit, ja visakortti, ollut aina, myös silloin kun opiskelimme, tai olin kotihoidontuella.. nyt molemmat duunissa, mies n. 2200ebrutto mä n. 1800ebrutto =)

Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
1) Onko sinulla ja puolisollasi yhteiset vai omat rahat?yhteiset
2) Kuinka paljon tienaatte (ennen veroja)?minä kotiäitinä ja mies viime kuussa 40 000 ja tässä kuussa 20 000. eli tulot hällä kovin vaihtelevat

Yhteistyössä