G:Öööö...onko parinvaihto ja kimppakiva ihan yleistä nykyään....??????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelijä

Vieras
Sain tietää että eräs ystäväni on miehensä kanssa harrastanut kimppakivaa tuttavapariskunnan kanssa....! Ei juma,en olisi ikinä uskonut tuon niin tavallisen kolmen lapsen äidin harrastavan ryhmäseksiä!! Oon ihan järkyttynyt :)
tuota....olenko mä ihan vanhanaikainen kun perusseksi oman miehen kanssa riittää mulla vallan mainiosti....?

Ei oo meillä harrastettu, mutta mäkin olen kuullut yllättävän monen harrastavan. Ja sellaisten joista ei ihan ekana uskoisi.

No samapa se mulle mitä muut harrastavat.

Kyllä mä olen kuullut muidenkin harrastavan (en läheisten ystävien paitsi tämän yhden).Aattelin vaan kysyä onko se kuinka yleistä? Ajatuksena tuntuu yököttävältä,etenkin kun parit tuntevat toisensa.....

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
Kyllä mä olen kuullut muidenkin harrastavan (en läheisten ystävien paitsi tämän yhden).Aattelin vaan kysyä onko se kuinka yleistä? Ajatuksena tuntuu yököttävältä,etenkin kun parit tuntevat toisensa.....

Kai jokainen saa kotonaan tehdä, mitä haluaa, kunhan jättää lapset ja elukat rauhaan? Mä olen harrastanut ryhmäseksiä, ihan tuttujen kanssa, eikä siinä ollut mitään ällöttävää.

Mäkin luulin pitkään, ettei ainakaan mun tuttavapiirissä tuollaista harrasteta. Mutta paljonpa tiesin, kun sattumalta juuri mulle alkoivat kaverit avautumaan. Ja varmasti suuri osa tästä samasta kaveripiiristä yhä luulee "ei mun kaveripiirissä". Ihmiset tekevät yllättävän paljon kaikkea, jota ei kerrota hyvillekään kaverille. Ehkäpä mulle kerrotaan, koska tietävät, etten puhu eteenpäin.

t. se joka ei harrasta mutta joka on kuullut monen harrastavan.

Vaikea sanoa kuinka yleistä on, asiaa tuskin on suuresti tutkittu... Meillä ei harrastatea mutta pari hyvää ystävää kyllä harrastelee enemmän tai vähemmän aktiivisesti. En näe asiassa mitään perverssiä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:

Kai jokainen saa kotonaan tehdä, mitä haluaa, kunhan jättää lapset ja elukat rauhaan? Mä olen harrastanut ryhmäseksiä, ihan tuttujen kanssa, eikä siinä ollut mitään ällöttävää.

Toki.Totesinkin ettei ole mun juttu ;) Pointtina oli se,etten juuri tästä tavallisesta kotiäidistä olisi ikinä uskonut! Ja ihan itse kertoi kokemuksestaan...
(en tosin olisi halunnut tietää ihan kaikkea :)

No jotkut kaverit on nuorena harrastaneet ja kertoneet.. siis alle 20 v:na. Nykyään ei, tai ainakaan ei tuu mun korviin.

Itse en oo harrastanut enkä aio, ainakaan tämän miehen kanssa ollessa. Ehkä jos ero tms. tulis ja olis erilainen tilanne, en tiiä.. Vaikea kuvitella.

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
ei kyllä oo tullu mieleenkään harrastaa semmosta. mutta eihän sitä tiiä kui yleistä on. tuskin semmosista asioista kahvipöydässä kerrota. :o

Juu näin. Omalta kohdaltani ei kiinnosta enkä ainakaan tiedä tuttujenkaan harrastavan. Ei sillä että tämmöistä asiaa nyt kovin julkisesti huutelisivat vaikka harrastaisivatkin. Luulisin ma.

Miten ihmiset kuvittelevat voivansa tietää harrastavatko heidän ystävänsä tai tuttavansa tuollaista? Jotkut ovat asiasta takuuvarmoja. Jos itse ei hyväksy parinvaihtoa, voi olla käytännössä varma, että on jokseenkin viimeinen, joka saa tietää, jos joku tuttavapiiristä harrastaa tuota.

meillä ei harrasteta, mut tahtosin naisen kolmanneks, jonkun isorinasen ja hoikan. mies ei vaan lämmenny ajatukselle, olis kuulemma seksikästä mut ei oikeen tienny haluisko oikeesti.

Yhteistyössä