Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2005 klo 11:15 Kengu kirjoitti:ja lastenhoitoon? Kuinka paljon ja mitä hän tekee esim. viekö lapset päiväkotiin tai siivoaa? Oletko kotona vai töissä? Montako lasta teillä on?
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2005 klo 11:15 Kengu kirjoitti:ja lastenhoitoon? Kuinka paljon ja mitä hän tekee esim. viekö lapset päiväkotiin tai siivoaa? Oletko kotona vai töissä? Montako lasta teillä on?
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2005 klo 14:27 harmaa kirjoitti:Onpas täällä ahkeria miehiä!!!
Meillä minä teen kaikki kotityöt,siivoamiset,ruuanlaitot,pyykinpesut ym.
Lämmitän puilla taloa,hoidan pannuhuoneen,saunan lämmityksen sun muut. Ja käyn kaupassa.
Lapset hoidan myös. Kun olivat vauvoja,mies ei ikinä esim.vaihtanut vaippaa eikä heräillyt yöllä.
Jos olen itse kipeänä,saan silti hoitaa kaikki kuten ennenkin.
Niin ja lapsia on neljä ja molemmat ollaan kotona...
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2005 klo 14:27 harmaa kirjoitti:Onpas täällä ahkeria miehiä!!!
Meillä minä teen kaikki kotityöt,siivoamiset,ruuanlaitot,pyykinpesut ym.
Lämmitän puilla taloa,hoidan pannuhuoneen,saunan lämmityksen sun muut. Ja käyn kaupassa.
Lapset hoidan myös. Kun olivat vauvoja,mies ei ikinä esim.vaihtanut vaippaa eikä heräillyt yöllä.
Jos olen itse kipeänä,saan silti hoitaa kaikki kuten ennenkin.
Niin ja lapsia on neljä ja molemmat ollaan kotona...