G: "Oudoin" ruokailutapasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammaMia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammaMia

Vieras
Minun on AINA pakko saada jauheliha/nakkikeiton päälle juustoa, ja maksamakkaraleivälle voita ennen maksamakkaran laittoa. Mies taas laittaa hernekeittoon ketsuppia ja esikko syö suolakurkkujen päällä sokeria :)

muita?

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä laitan puuroja lukuunottamatta kaikkiin ruokiin juustoa, jos sitä vain kaapista löytyy :D tämän lisäksi otan aina purukumin pussista lusikalla.

Miksi ihmeessä?

Se on jotenkin näppärämpää :D mulla on purkkapussissa lusikka kokoajan.

Laimennan kaikki tuoremehut vedellä, 1 osa mehua 2 osaa vettä :D maistuu muuten tiivisteelle, yleensä juon omenamehua, ja ruoan kanssa juonkin vähintään puolilitraa, olen hurja juoppo!

Juu, minä lykkään kans nakki- ja jauhelihakeittoihin juustoa! Joskus harvoin myös ketsuppia.. Muita outouksia:
-Vielä 5v sitten tykkäsin myös syödä herkkuna juustosiivuja, joiden sisään oli kääritty ketsuppia. Enää en kyllä niin välitä..
-Pinaattilätyt hillon kanssa aina!
-Tykkään tosi paljon stracciatella-soijajätskistä (laktoosiongelmia, tavallista en voi syödä ) ja joka kerta syön siitä ensin herkutellen ne suklaakastikeviirut, ja loppujätski tahtoo jäädä pakastimeen pyörimään.. Ovat pahanpäivänvarana, kun ei mitään muuta herkkua ole talossa :)
-Syön karkit karkkipussista aina tietyssä järjestyksessä, esim. ässä pehmix-pussista ensin mustat, sitten punaiset, vihreät ja viimeiseksi keltaiset.

kerran kuussa on pakko saada sardiineja tomaatikastikkeessa ja on tärkeätä että ne levitetään näkkärille, jotka on ensin hierottu tuoreella valkosipulilla, päälle sardiinit ja sit juustoa, mikrossa alle minuutin ja ai nam.

Maksalaatikko ketsupin ja sinapin kanssa
Corn flakesit piimän ja sokerin kera
Leivälle kun laittaa juustoa ja päälle ketsuppia :p
Makaroonilaatikkoon kookosmaitoa
Pinaattiletut voisilmän ja sokerin kanssa
....Kaipa näitä enemmänkin on, ei vaan tuu mieleen...

Yhteistyössä