Yöllisiä ajatuksia omassa rauhassa
.... Voi kun saisin vielä pienen käärön , vaikka olenkin tosi kiitollinen kaikista lapsistani ja toisinaan tuntuu "saanko " haluta vielä lisää. Olen tämän kans paininut aika paljon ...
Palstoihin tutustuneena ja elämäntiloja seuranneena lapsettomuuden tuska ja yrityksen kestäminen , pettymykset sekä menetykset ovat tulleet mulle konkreettiseksi asiaksi tässä maailmassa ja sydämelle sillä lailla että mun tulee olla erittäin kiitollinen 7 stä lapsesta

Itsekin kolme menetystä kokeneena on realismi tullut tässä lahjojen saamisessa eteen. Eli lapsien
Mun täytyy sanoa , että en ole ennen 2024 alkanutta palstailua oikeasti sisäistänyt sitä miten paljon ja miten oikeasti uuvuttavaa lapsen toivominen , yrittäminen on . Saati hoidot ja jatkuva pettyminen

Ehkä mä haluan tällä kirjoituksella välittää / sanoa miten mä kunnioitan pareja, naisia jotka oikeasti kahlaa syvässä vedessä lapsitoiveen kanssa ja vaikkei siinä sanat paljon auta niin eleenä antaa voimaa naiselta toiselle . Vaikka jonkun äidiksi tullaan lapsen myötä niin äitiys on meissä jo ennen sitä. Toive, kaipuu, tarve saada pienokainen syliin ja hoivata. Äitiys on se mihin koskee kun odotettua lasta ei meinaa tulla , Saati kun se riistetää ennen syliin pääsyä.
Toivottavasti tämä kaunis ehkä huonosti sanoiksi puettu ajatus siitä että lapseton nainen ei silti ole " ei-äiti" tavoittaa jonkun joka voimaa ja lohtua ja tukea tarvitsee tälle tielleen tämän palstan ulkopuolella myös siis ja toivottavasti se yhdistää meitä naisia poistaen sellaista erottelua lapsellisten ja lapsettomien välissä.
Ehkä edellä kuvaamani rauha josta sanoin tämän kierron suhteen johtuu tästä, että nämä kolme (tämä viimeisin varsinkin) keskenmenoa on lähentänyt mua entisestään kohti kiitollisuutta lapsistani ja kiertoseurailu on kääntynyt takas taaperon touhujen seurailuun.
Nyt painuu silmät kiinni ...tää oli kuin päiväkirja päivitys

Iham hirveästi voimaa ja uskoa meille ja teille ja kaikille jotka sitä toivoo tällä matkalla.