G: Pääsetkö nopeasti yli erosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ero edessä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Erosta aikaa 1.5v ja vieläkin tuntuu niin pahalta... Oltiin yhdessä reilut 5v, yksi yhteinen lapsi. Tänään viimeksi kun eksäni soitti teki mieli sanoa "niin ikävä sinua" :(

mulla on ollu ero pitkään ihan mielen pinnassa ja mietin sitä päivittäin.mulla on omat syyni siihen enkä jaksa koko keijän historiaa nyt täällä purkaa,mut mm.luottamus mieheen mennyt täysin ,ollaan kotettu silti jatkaa mut tuntuu etten osaa anataa anteeksi.loukkaanjhnun joka pienimmästäkin asiasta mitä se tekee ja epäilen ja epäilen.haluisin niin jotenkin erota en jaksa koko jäktää oon niin viohastunu siihen ja tunne ashistusta olla sen kaa,mutta mutta muo jotenki pelottaa se ajatus että kun sanon ja pamautan sen päin naamaa ja sitte kun se meneeki..en tiiä tuntuu että saisin niinku paniikin tai jotain en mä tiiä..kuulostaako yhtään tutulta teille eronneille?ja miten kaikki sit loppujen lopux meni`?

selvisin helpolla. Mutta syy siihen oli varmaankin se että enne neropäätöstä tuli asiaa työstettyä pari vuotta joten lopullisessa erotilanteessa jäljellä oli enää helpotus

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
selvisin helpolla. Mutta syy siihen oli varmaankin se että enne neropäätöstä tuli asiaa työstettyä pari vuotta joten lopullisessa erotilanteessa jäljellä oli enää helpotus

joo täät mäkin oon miettiny tota sama aitelläni,että laussa kun rupesin tätä miettimää niin se tuntu kauheelta jatukselta mutta joka päivä tuntuu vaan helpommalta ja helpommalta,ja ero päätös vahvistuu,mut silti pelkään että entä jos mulla tuleekin se kauhee katumus sitte ja mitä kaikkee en ossoo selittää...

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
mut silti pelkään että entä jos mulla tuleekin se kauhee katumus sitte ja mitä kaikkee en ossoo selittää...

totta kai voi tulla katumus siinä vaiheessa jos eroon johtaneet syyt eivät ole mitään äärimmäisä kuten väkivaltaa tms.
useimmille tuleekin, koska silloin kun se eroaminen ei johdu mistään ääritilanteesta, on melko yleistä että erillään ollessa osataan käyttäytyä ja olla mukavia. siitä pääsee yli muistamalla millaista siinä parisuhteessa olo oli oikeasti, myös niinä todella huonoina hetkinä

Tuntuu helpottavalta koska olen eroa miettinyt jo monta vuotta, nyt vasta toteutui käytännössä. Tuota samaa pelkäsin kuin määllä, ja paniikkikohtauksia sainkin monta kertaa. Mutta musertava ahdistus on nyt poissa, kun en joudu enää joka päivä nähdä sitä ihmistä!

En pääse. Olen huomannut et rakastun hitaasti, kiinnyn hitaasti ja erotessa myös toivun hitaasti. En kyllä osaa sanoa mikä olis paras keino toipua, ilmeisesti en ole keksinyt sitä vielä. Olen oikeasti surrut eroa joskus jopa vuoden.

Alkuperäinen kirjoittaja eronnut:
Tuntuu helpottavalta koska olen eroa miettinyt jo monta vuotta, nyt vasta toteutui käytännössä. Tuota samaa pelkäsin kuin määllä, ja paniikkikohtauksia sainkin monta kertaa. Mutta musertava ahdistus on nyt poissa, kun en joudu enää joka päivä nähdä sitä ihmistä!

okei mä en oo siis ihan mikään seinähullu ajatuksineni..=))ja mulla kans helpottaa ahistus heti samantien kun se menee töihin tai vielä parempi kun s eon kotona ja nukku!!hihi...kertoo varmaan ettei kaikki oo ihan kunnossa ja turhaan tässä enää roikutaan,mutta helpottavaa kuulla että täällä on muitakin jotka ovat miettineet ja junnanneet aikojakin ennekuin ovat päätösensä lopulta tehneet.tsemit kaikille!

Yhteistyössä