G: Päivän asu?

Mustat caprimittaiset legginssit ja valko-pinkki pitkä raitapaita.

Kun paan nokkani kohta ovesta ulos, jää legginssit kotiin ja tilalle tulee mustat collarit. Ei sitten niin satu, jos koira hyppii treeneissä päin.

Kaupungille lähtiessä oli vihreät khakihousut,valkoinen toppi,alusvaatteet ja vaaleat sandaalit.
Nyt kotona valkoiset caprit ja valkoinen toppi+ alusvaatteet.

mustat capri-leggarit (puuvillaset, ettei näy läpi ;D) ja sitten tämmönen kirppikseltä löytynyt löysä paita/tunika(musta-harmaa-valkonen kiekurakuvio joka just peittää pyllyn ja sitten rintojen alla musta vyö.

Erittäin nokinen T-paita, paita on joskus aamulla ollut sininen (miesten mallia, kun taitaa olla mieheni paita)
Jalassa lököshortsit.
Sitte ihan normaalit alusvaaatteet siellä alla.

Farkkulegginssit, tummat ja "läikikkäät"
Valkeet H&M tossut/tennarit tms..
Armeijanvihreä löysähkö paita, jossa tummanruskea ohut tissivyö
Ruskea pitkä toppi ton edellisen paidan alla
Hiukset sivussa letillä, tommonen hiukan homssuinen paksu letti. ja melko luonnollinen meikki :)

Mustat capri äitiyshousut ja violetti lyhyt hihainen äitiyspaita, mustat pitkät hiukset auki.
Ja vaikka viileä onkin ja ulkona satanut koko päivän niin olisin läkähtynyt ostoksilla farkut jalassa.

mulla ei ole täällä kotona just nyt kuin pelkät pikkuhousut jalassa. Lapsi on alasti. Yleisesti pyöritään koko perhe aina puoli alasti kotona :D Tietenkin vieraiden tullessa kohteliaisuudesta laitetaan enempi vaatetta.

Kehtaako sitä ees kertoa... pyykissä värjäytynyt vanha imetystoppi (liki ainoa joka ei nyt kiristä mistään) ja hipstersit :D
Lienee selvää etten ole juuri ovesta ulos poistunut muiden mielenrauhan säilyttämiseksi :)

Musta t-paita, eessä kuva jossa lintuja,ruusuja,tähtiä..mustat vajaamittaiset lököhousut. Kaupassa käydessä lököpöksyjen sijalla oli musta polvimittainen röyhelöhame. Hiukset jotenkuten ponnarilla.

Rieputarallaalle siis osoitin tuon äskeisen viestin, kun raukka ei ole keksinyt miten saa itse otettua itsestään kokovartalokuvan. :))))))))))))9

Tiedän kyllä, mikä itselaukaisija on, mutta mä en jaksa nähdä niin paljon vaivaa, että testailisin, millaiselle alustalle kamera tulee laittaa ja missä ja miten mun pitää seisoa, että osun kuvaan. Peilin kautta en halua kuvata itseäni, ja muita keinoja kuvata itse itseäni (siis kokovartalokuvaa) en ole keksinyt.

ulkona olivat tummansiniset farkkulegginsit ja pitkä, syväänuurrettu musta susitoppi, mustat alusvaatteet, mustat balleriinat & mustat, puoli naamaa peittävät :cool: vahvuuksilla . nyt säädyttömän lyhyt, HenkkaMaukan musta yöpaita eikä mitään muuta :D

Alkuperäinen kirjoittaja lämminverinen;24197999:
Aika paljon käytätte takkeja näin kesälämpimällä. Paleltaako? :D

Mua paleli aamulla. Meinaa flunssaa pukata, en oo ihan varma vaikka olis aamulla ollut lämpöäkin hiukan. Eikä täällä ollut aamulla kuin + 15 astetta, kyllä siinä säässä saa jotakin käsivarsilla olla.

Yhteistyössä