M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja df:olen ja voisin edelleen mennä, sen jälkeen palstakahveille johonkin nipo-pipon luo..
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:en enkä mene! siellä on tosi paskaset lattiat ym :x
Alkuperäinen kirjoittaja mä:oletko käynyt kaupassa paljain jaloin?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:oletko käynyt kaupassa paljain jaloin?
Olen. Aika usein. Tykkään ajaa autolla paljain varpain ja jos ei ole kenkiä mukana, niin "joutuu" menemään kauppaankin paljain jaloin.
Lasinsiruista ei ole ollut haittaa ja lattiat on aika puhtaat. Mut mm. Sittarissa ja Prismassa on aika pirun kylmät lattiat kylmäaltaiden luona...
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Eiks oo aika vaarallista/laitonta ajaa autolla ilman kenkiä?
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:en enkä mene! siellä on tosi paskaset lattiat ym :x
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Eiks oo aika vaarallista/laitonta ajaa autolla ilman kenkiä?
Mulle joku sanoi joskus että se on laitonta, en sitten tiiä, mutta enää en ajele ilman kenkiä autoa.