G: paljain jaloin kauppaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon joskus käynyt, mutta en enää vuosiin.
Pojankin käsken aina laittaa kengät kaupan portilla...en tiiä jotenkin musta epäkunnioittavaa mennä kauppaan paljas jaloin.

no en, enkä mihinkään muuallekkaan. ei toimi ainakaan helsingissä..lasinsirut ja muut terävät jutut jalkapohjassa sitte kiinni. yks päivä metroon tuli teini-pariskunta paljain jaloin, kattelin että huhhuh. mahtaa olla paskaset jalat päivän päätteeks..saa vaikka mitä huumeneuloja jalkoihinsa. mutta jokainen tyylillään..

Eilen kävin, pakon sanelemaa :whistle:
Oltii kävelty pitkään ja kengät hankas niin pahasti et varpaat oli/on rakkuloilla :/
Puoles välis matkaan viskasin kengät pois ja paljan jaloin kävelin loppumatkan. Kaupas piti poiketa joten paljain jaloin sinnekin :/

(pikkuvarpaas oleva vesirakkula isompi kuin koko varvas :/ )

En siis yleensä käy kaupas ilman kenkii.

Alkuperäinen kirjoittaja :
oletko käynyt kaupassa paljain jaloin?

Olen. Aika usein. Tykkään ajaa autolla paljain varpain ja jos ei ole kenkiä mukana, niin "joutuu" menemään kauppaankin paljain jaloin.

Lasinsiruista ei ole ollut haittaa ja lattiat on aika puhtaat. Mut mm. Sittarissa ja Prismassa on aika pirun kylmät lattiat kylmäaltaiden luona...

Mun käsittääkseni ei edes sais mennä paljain jaloin hygienia syistä. Itse kun keikkalin viime kesänä kaupassa ja mulla ei ollut kengissä sukkia siitäkin tuli noottia. Myös joskus opiskelu aikana kun olin kaupassa töissä ei saanut kauppaan tulla ilman paitaa, monille mies asiakkaille joutu sanomaan ettei sais tulla hygienia syistä ilman paitaa liikkeeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :
oletko käynyt kaupassa paljain jaloin?

Olen. Aika usein. Tykkään ajaa autolla paljain varpain ja jos ei ole kenkiä mukana, niin "joutuu" menemään kauppaankin paljain jaloin.

Lasinsiruista ei ole ollut haittaa ja lattiat on aika puhtaat. Mut mm. Sittarissa ja Prismassa on aika pirun kylmät lattiat kylmäaltaiden luona...

Eiks oo aika vaarallista/laitonta ajaa autolla ilman kenkiä? Muuten kävelen pihassa koko kesän avojaloin, mutta kyllä mä kauppaan aina laitan kengät. Mutta muistan miten kiva oli lapsena käydä kaupassa paljain varpain.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Eiks oo aika vaarallista/laitonta ajaa autolla ilman kenkiä?

Mulle joku sanoi joskus että se on laitonta, en sitten tiiä, mutta enää en ajele ilman kenkiä autoa.

Se om kiellettyä siksi,että jos tarvii tehä äkkijarrutus tai joku, niin paljain jaloin ei kuumemma ei voi samalla tavoin iskeä jalkaa polkimelle.

Yhteistyössä