G:Paljonko isovanhemmat ja kummit kyläilevät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Savanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Savanna

Vieras
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että paljonko lapsenne isovanhemmat ja kummit kyläilevät teillä ja osallistuvat muutenkin lastenne elämään?

Meillä minun vanhempani kyläilevät 1-2 kertaa kuussa, miehen vanhempien luona käymme muutaman kerran vuodessa, kun asuvat kaukana ja ovat jo iäkkäitä. Lähellä asuvat kummit vierailevat aika usein, kauempana asuvat ehkä noin 3-5 kertaa vuodessa ja muistavat lapsia sitten muuten pikku-pakettilähetyksillä joskus muulloinkin, kuin juhlapäivinä.

Miehen äiti käy pari kertaa vuodessa, asuu 100 km päässä ja tämä etäisyys on hänen mielestään liikaa...
Appiukko taas käy nelisen kertaa vuodessa 20 km päästä.
Sama etäisyys mun isällä, joka on ainoa eläkeläinen ja käy täällä joka viikko.
Mun mutsi asuu alle 30 km päässä ja sen kanssa nähdään 1-2 krt viikossa.

Tytön kummeja on nähty pari-kolme kertaa vuodessa, kundi (kohta 1v) ei ole nähnyt ikinä yhtä kummiansa...

Hei
Minun vanhemmat kans käyvä kerran pari kuukaudessa. Kummit käy ehkä kans saman verran. Ollaan muutenki tekemisissä aika paljon kummejen kanssa.
Anoppi ja appia käy ehkä pari kolme kertaa vuodessa. Appelassa ukko käy useammin minä käyn ehkä nelisen kertaa vuodessa. Meillä on appelassa semmoinen pieni jännite ilmassa jotenki sinne on vähän hankala mennä.

Me käydään melkein joka päivä mun vanhempien luona. Anoppia pyydän hoitamaan noin 2-3krt/kk. Appi on paljon töissä, joten se käy ehkä kerran kuukaudessa. Kesällä tietysti näemme kaikkia enemmän kun mökkeilemme kummankin luona. Kummien kanssa ollaan tekemisissä ehkä kerran kuussa, asuu vähän kauempana.

Alkuperäinen kirjoittaja Niimi:
Me käydään melkein joka päivä mun vanhempien luona. Anoppia pyydän hoitamaan noin 2-3krt/kk. Appi on paljon töissä, joten se käy ehkä kerran kuukaudessa. Kesällä tietysti näemme kaikkia enemmän kun mökkeilemme kummankin luona. Kummien kanssa ollaan tekemisissä ehkä kerran kuussa, asuu vähän kauempana.

Lisäystä. Siskoani,kummi kanssa näkee ainakin pari kertaa viikossa joskus paljon enemmänkin=)

Nyt kun vauva on vielä niin pieni ja muuttuu koko ajan kasvaessaan, kyläillään tiheään. Omia vanhempiani tapaamme kerran viikossa tai kahdessa. Miehen vanhempien luona käydään vain kerran kahdessa kuukaudessa, sillä asuvat noin 1,5 tunnin ajomatkan päässä. Ei sinänsä paha, mutta vauva inhoaa autossa istumista eikä nuku autossa. Miehen vanhemmat ovat jo tosi iäkkäitä eivätkä jaksa matkustaa. Kummit kyläilevät kerran viikossa myös. Ovat läheisiä ystäviämme ja jos eivät pääse käymään, niin soittelevat.

Yhteistyössä