G: paljonko miehellänne on vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnniHelena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AnniHelena

Vieras
Yleinen kysely miesten garderobista. Olen niin kypsänä omaan mieheen joka ei suostu luopuman mistään ja vaatekaappi on TÄYNNÄ. On vaatteita joita ei ole pitänyt 10 vuoteen mutta ei voi laittaa niitä pois.... argh. Järjestelin vaatehuonetta ja viikkasin vaatteita ja tässä esimerkki mitä miehellä on: 20 t-paitaa, 20 lyhythihaisia pikeepaitoja (golfaa joten puolustaa sillä että tarvitsee niitä), 15 puvun paitaa/sen tyyppistä parempaa kauluksellista pitkähihaista. 20 pitkähihaista rennompaa paitaa... kenkiä 30 paria (!), kolme pukua, Useita pitkähihaisia fleecejä + ulkovaatteet joita en edes viitsi laskea... no ei se mitään, osa vaatteita on hyvälaatuisia ja merkkivaatteita (Gantia, Ralph Laurenia, Peakia...), mutta raivostuttaa kun mistään ei voi luopua vaikka ei pidä niitä.

Onneksi on iso vaatehuone...

Ainakin enemmän ku mulla. Kesällä lahjotin pois ainakin 15 kauluspaiitaa ja nyt niitä on taas varmaan 30 :o Pukujakin on varmaan 7, kiva yrittää saada kaikki siististi kaappiin henkarille :/

No ei paljoa, pari pinoa. Ja itte oma-aloitteisesti toisinaan käy vaatteensa läpi ja vie vanhat kierrätykseen, ja joko aikkaa rikkinäiset tai heittää ne roskiin. Koettaa ehdotella, että mun kandeis tehdä samaa...

Paljon. Koko ajan ostelemassa uusia, vaatekaappi tursuaa varsinkin urheiluvaatteita + pukuja. Sekä Hillferiltä mitä vaan. Välillä kaveri ei edes muista ottaa ostamiaan käyttöön. Just taas löysin pussin jossa oli iskemättömiä sukkia + urheilupaita ja jotain muuta.
Kypsää:( Sillä pitäis olla vähemmän vaatetta, koska panttaa likaisten pesuuntuontia ison varavaraston takia. Ja sitten lika pinttyy varsinkin pesemättömiin urheiluvaatteisiin kun seisovat. Yäk:(

Kamalan vähän, mutta niitä vanhoja on (joita ei käytetä) ja niitä ei millään voi poistaa...

Mulla on varmasti 6 kertaa enemmän. Sillä on vaan 2 pukua ja mulla on ainakin 5-6...

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Ainakin enemmän ku mulla. Kesällä lahjotin pois ainakin 15 kauluspaiitaa ja nyt niitä on taas varmaan 30 :o Pukujakin on varmaan 7, kiva yrittää saada kaikki siististi kaappiin henkarille :/

Oo onnellinen että VAIN 7 pukua. Meillä on varmaan 25. Hitto että olen kypsä; vanhimmat jostain 90 -luvun lopulta eikä niitä käytä enää kukaan. Mutta pois ei voi heittää.

Alkuperäinen kirjoittaja tasmaanian tuholainen:
paljon enemmän kuin mulla

Niin meilläkin.
Ja aina ostaa uusia t-paitoja, vaikka kaappiin ei mahdu. Ja silti siellä makaa just semmosia, mitä ei ole käyttänyt vuosiin, mue ei niitä voi hävittää...

Liian vähän. Onneksi minä olen vaatehuolto ja yksinkertaisesti hävitän reikäiset kappaleet...
Liian pienet lähtee myös suosiolla kierrätykseen.

Minä olen meillä hamsteri, mies taas heitää kaiken pois millä ei juuri nyt ole käyttöä. Paitsi just tuo ,että vaatteet pidettäisiin riekaleiksi asti ellen puuttuisi asiaan...

Mies ruikutti aamulla, ettei sillä oo mitään farkkuja, ja semmoisia pitäis lähteä ostamaan muutamat.

Kurkkasin just kaappiin. Siellä on 9 farkut. Naulakossa näkyy roikkuvan kahdet, yhdet on narulla kuivumassa, pyykkikorissa on kahdet, ja yhdet on miehellä jalassa. Joo, kyllähän miesraasu nyt parit farkut lisää tarvitsee :headwall:

PALJON enenmmän kun mulla. On todella tarkka vaatetuksestaan! On farkkufriikki ja omistaa about 30kpl farkkuja...Vanhoja heitän säännöllisesti pois mutta kaappi on silti aina aivan täynnä.

Mun miehellä on isossa vaatehuoneessa 2 hyllyä(n.1,5m per hylly) siinä housut, paitad,t-paidat,pitkähihaset, sukat ja boxerit :whistle: Mulla sitten 7 hyllyä ja 2m pitkä vaaterekki henkarivaatteille :snotty:

Meillä miehellä on siis paljon enemmän vaatteita kuin itselläni. Housuja en muuten tuohon edes maininnut, no ne onkin ainoat joita ei niin kamalan paljon ole. Meillä tulee muuten riitaa kun muistutan miestä vaatteista, joiden olemassaoloa edes muista. Mutta kiva kuulla etten ole ainoa vaatefriikin vaimo..

Yhteistyössä