Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Eikö ne kauheen kalliita oo, mut en tykännyt niiden malleista enkä kuoseista sillon kun esikolle vaunuja etsittiin. Samoin kun rattaat ostettiin, olisin mielelläni ostanut Oran malla rattaat, mut oli väreinä musta ja oranssi... ei kumpikaan omaan makuun, muutama värivaihtoehto kun olis enemmän, varmaan menis paremmin. Ostettiin sit B
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Eikö ne kauheen kalliita oo, mut en tykännyt niiden malleista enkä kuoseista sillon kun esikolle vaunuja etsittiin. Samoin kun rattaat ostettiin, olisin mielelläni ostanut Oran malla rattaat, mut oli väreinä musta ja oranssi... ei kumpikaan omaan makuun, muutama värivaihtoehto kun olis enemmän, varmaan menis paremmin. Ostettiin sit B
Alkuperäinen kirjoittaja Mää:Juuri tilasin Oralta uniikit tuplat. Valitsin itse värin kun ei tämän vuoden malleissa värit miellyttäny ja samaan hintaan ompelivat uniikin vuorikankaan vaunuihin (kankaasta jonka lähetin itse heille). Hinta postikuluineen 689e kotiin kannettuna. Haluttiin kotimaiset vaunut halpojen kiinalaisten sijaan. Vaunuissa on paljon muitakin hyviä puolia ja kahden vuoden takuu. Palvelukin oli Oralla erinomaista. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Mää:Alkuperäinen kirjoittaja ???:Eikö ne kauheen kalliita oo, mut en tykännyt niiden malleista enkä kuoseista sillon kun esikolle vaunuja etsittiin. Samoin kun rattaat ostettiin, olisin mielelläni ostanut Oran malla rattaat, mut oli väreinä musta ja oranssi... ei kumpikaan omaan makuun, muutama värivaihtoehto kun olis enemmän, varmaan menis paremmin. Ostettiin sit B
Juuri tilasin Oralta uniikit tuplat. Valitsin itse värin kun ei tämän vuoden malleissa värit miellyttäny ja samaan hintaan ompelivat uniikin vuorikankaan vaunuihin (kankaasta jonka lähetin itse heille). Hinta postikuluineen 689e kotiin kannettuna. Haluttiin kotimaiset vaunut halpojen kiinalaisten sijaan. Vaunuissa on paljon muitakin hyviä puolia ja kahden vuoden takuu. Palvelukin oli Oralla erinomaista. =)