G: Paljonko olisit valmis maksamaan täysin kotimaisista vaunuista tyylistä tinkimättä?

ehdoton max.500e. en mä enempää.mulle ei kotimaisuus merkkaa noissa niin paljoa ja jälleenmyyntiarvot laskee aina ku lehmänhäntä kummiskin.
jos saisin joskus vielä lapsen, satsaisin loistaviin rattaisiin ennemminkin kuin vaunuihin.

Kiitos vastauksista, lisää mielipiteitä tulemaan! :flower:

Itse maksaisin helposti 1000e kotimaisuudesta, mutta en olisi valmis tinkimään kovinkaan paljoa ulkonöstä, kuten esim kaikki tämän hetkiset eko-vaunut ovat meille olleet liian rumia.

Eikö ne kauheen kalliita oo, mut en tykännyt niiden malleista enkä kuoseista sillon kun esikolle vaunuja etsittiin. Samoin kun rattaat ostettiin, olisin mielelläni ostanut Oran malla rattaat, mut oli väreinä musta ja oranssi... ei kumpikaan omaan makuun, muutama värivaihtoehto kun olis enemmän, varmaan menis paremmin. Ostettiin sit B

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Eikö ne kauheen kalliita oo, mut en tykännyt niiden malleista enkä kuoseista sillon kun esikolle vaunuja etsittiin. Samoin kun rattaat ostettiin, olisin mielelläni ostanut Oran malla rattaat, mut oli väreinä musta ja oranssi... ei kumpikaan omaan makuun, muutama värivaihtoehto kun olis enemmän, varmaan menis paremmin. Ostettiin sit B

Lainattuna Ora-kotisivuilta:
Runkoa lukuun ottamatta vaunut valmistetaan kokonaan Suomessa.

Juuri tilasin Oralta uniikit tuplat. Valitsin itse värin kun ei tämän vuoden malleissa värit miellyttäny ja samaan hintaan ompelivat uniikin vuorikankaan vaunuihin (kankaasta jonka lähetin itse heille). Hinta postikuluineen 689e kotiin kannettuna. Haluttiin kotimaiset vaunut halpojen kiinalaisten sijaan. Vaunuissa on paljon muitakin hyviä puolia ja kahden vuoden takuu. Palvelukin oli Oralla erinomaista. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mää:
Juuri tilasin Oralta uniikit tuplat. Valitsin itse värin kun ei tämän vuoden malleissa värit miellyttäny ja samaan hintaan ompelivat uniikin vuorikankaan vaunuihin (kankaasta jonka lähetin itse heille). Hinta postikuluineen 689e kotiin kannettuna. Haluttiin kotimaiset vaunut halpojen kiinalaisten sijaan. Vaunuissa on paljon muitakin hyviä puolia ja kahden vuoden takuu. Palvelukin oli Oralla erinomaista. =)

Ei ole täysin kotimaiset, muuten kyllä tosi kiva juttu toi uniikki kangas ja hyvä palvelu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mää:

Onhan sitä paljon muitakin vaihtoehtoja kuin halvat kiinalaiset. Esimerkiksi Saksassa tehdään laatuvaunuja (Teutonia, Gesslein). Itse en olisi valmis maksamaan yhtään enempää kotimaisuudesta vaunujen kohdalla.

Yhteistyössä