Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äitix5:Siis tytöt kiertää huvipuistossa serkkunsa kanssa. Olen pienempien kanssa enkä kukkaron kanssa mukana, saavat sen 10e loman alettua niihin jätskeihin jne. Viikkoraha säästöt tuhlaavat mihin lystää.
Alkuperäinen kirjoittaja ff:Alkuperäinen kirjoittaja Äitix5:Siis tytöt kiertää huvipuistossa serkkunsa kanssa. Olen pienempien kanssa enkä kukkaron kanssa mukana, saavat sen 10e loman alettua niihin jätskeihin jne. Viikkoraha säästöt tuhlaavat mihin lystää.
eli niillä on sit joku 30e 2-3viikon lomarahoja? vai yhdelle reissulle?
Alkuperäinen kirjoittaja Äitix5:Alkuperäinen kirjoittaja ff:Alkuperäinen kirjoittaja Äitix5:Siis tytöt kiertää huvipuistossa serkkunsa kanssa. Olen pienempien kanssa enkä kukkaron kanssa mukana, saavat sen 10e loman alettua niihin jätskeihin jne. Viikkoraha säästöt tuhlaavat mihin lystää.
eli niillä on sit joku 30e 2-3viikon lomarahoja? vai yhdelle reissulle?
Just näin
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:Meillä ei tokaluokkalainen saa vielä mitään viikkorahaa...
Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakirppu:Ihanan säästäväiset lapset sullaTosi hienoa. Mä saattaisin antaa pienen lisärahan kiitoksena säästäväisyydestä
Iso korotus viikkorahoissa saattaa viedä ainakin tässä vaiheessa innon säästämiseltä. Mun mielestä tuon ikäisten ostokset ei paljoa rahaa kaipaa. Karkkia, jätskiä, joku lelu. Parempikin, kun lapsi ei saa ostaa kaikkea mitä haluaa. Moni pikkulapsi tuntuu etsimällä etsivän asioita, joita haluta, kun taas ensi viikolla tulee viikkoraha, joka pitäisi saada tuhlattua.
Alkuperäinen kirjoittaja yh-isä;23627543:Kyllä minun 10v poika ainakin rahaa saa, annan lapsilisät hänelle joka kuukausi ja saa ostaa mitä haluaa. Vaatteet sun muut maksan itse ja äitikin osallistuu muihin kustannuksiin.