G: Paras Tupperware-tuote?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kutsuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse myyjänä tiedän sen että mini pikakokki, eli sipulileikkuri on ostetuin, kysytyin ja kehutuin tuote.
Kuorijat on myös tosi hyviä.
en ala kehumaan mitkä on hyviä, koska pidän lähes kaikista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Juustokupu ja samba-lasit eniten käytössä. Jotkut kulhot ihan kivoja myös =)

Tuota juustokupua olen harkinnut, kestääkö siinä juusto tosiaan hyvänä pitkään?

Kyllä meillä juustot on olleet aina syömäkelpoisia =) Tuo purkin avaaja on muuten myös hyvä.

No, tällä hetkellä sattuneesta syystä en tulis toimeen ilman mikrokannua ( joita on kaksikin kappaletta )... :whistle: Siinä saa nopeesti vauvalle sapuskat ( siis soseainekset, esim. perunat keitettyä ) ja myös itselle perunat, keittoja, kastikkeita, puuroo jne. jne. En myöskään enää luopuisi; kuorija, purkinavaaja, sheesmart ja minipikakokki ( ehdoton kapistus tuon kannun jälkeen ;) ).

parhain on se litranvetonen mikrokannu(mulla on vanhan mallin sininen 6vuotta ja edelleen priima). Siksi paras koska siinä on sisäsyrjällä mitta-asteikko ja soveltuu moneen.

meillä eniten on käytössä se kannu jossa "tiivis" kansi, lapset ei saa kaadettua mehuja lattialle jos ite kerkeevät jääkaapista sen tempasta ennen ku paikalle kerkeen :D ja vasta sain ton herkkuhissin ja ihastuin heti :)

Mä tykkään eniten siitä mittamarista ja samba kannu on meillä käytössä kanssa.Juustokupu meillä se erilainen on hyvä mutta se cheesemaster vai mikä lie sai meiltä kyytiä muualle.

Yhteistyössä