G: Parasta päivässäsi?

Raskaan/pitkän työpäivän jälkeen sain muutettua tavarat jotka jaksoin itse kantaa uuteen asuntoon. Huomenna saan kantoapua painaviin, esim sänky, sohva, marmoripöytä, pakastin jne.

Kaksi iltaa olen nyt yksin niitä kanniskellut, ei ole tarttenu salilla tai lenkillä käydä ;)

Sain (ehkä) uusioperheemme isän tajuamaan ettei joulu ole maailman alku eikä loppu, olivat kaikki hänen lapsensa paikalla tai eivät. Samalla sain suunniteltua mihin pakenen koko jouluhässäkkää oman lapseni kanssa. Aika hyvin siihen verrattuna että mun on pitäny varatua jouluun jo juhannuksesta lähtien... :o

Raskaan/pitkän työpäivän jälkeen sain muutettua tavarat jotka jaksoin itse kantaa uuteen asuntoon. Huomenna saan kantoapua painaviin, esim sänky, sohva, marmoripöytä, pakastin jne.

Kaksi iltaa olen nyt yksin niitä kanniskellut, ei ole tarttenu salilla tai lenkillä käydä ;)

Mulla oli muuttamisessa pahinta se kun ensin yksinään pakkasin kaikki mun tsiljoona kirjaa ja sitten purin ne. Kaikki tulee aina auttamaan vaan varsinaisena muuttopäivänä...

Muoks. Tänään on ollut aika huono päivä mutta opiskelijalounas oli sentään aika hyvää.

Kerrankin onnistuin muffinsien teossa, eivät levinneet pitkin peltiä yhdeksi levyksi. Ja kuorrute onnistui kans melko hyvin :) Sain myös heitettyä kuuden kilsan lenkin, mikä on superhyvä juttu.

Eilen parasta päivässä oli perheen kanssa saunominen ja sen jälkeen kun miehen kanssa päästiin saman peiton alle hempeilemään.
Tänään parasta päivässä on että pääsen YKSIN ilman kiirettä kauppaan. Saan ostettua kaikki pitäis ostaa-listan tuotteet ja viikonlopun ruuat :)

Yhteistyössä