G: Pidättekö suutelua pettämisenä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eewok
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Pidän.

Muoks. mun mielessä pettämisen raja kulkee siinä, että tekee jotain mitä ei sallisi kumppanin tekevän.

Eli siis kaikkea saa tehdä, kun ei jää kiinni....

Täh? Sä sanoit ton, en minä.

MUN mielestä ensinnäkin luottamus on ehdoton asia, ja mä voi hyvillä mielein tehdä kaiken sen, mitä sallisin miehenkin tekevän. Oletan siis myös, että mies toimii samoin, eikä tee mitään sellaista mitä ei sallisi minun tekevän.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pidän pettämisenä toisen ajattelua, himoitsemista suutelemista ja tietenkin sitä itseään.

Ajattelun tasolla tapahtuva ja vain sille jäävä toiminta EI TAATUSTI ole pettämistä vaan ihan normaalia normaalin ihmisen aivotoimintaa. Näin sanoo jo Raisa Cacciatorekin.

Ja joka väittää ettei koskaan moista harrasta on suurin paskanpuhuja ikinä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pidän pettämisenä toisen ajattelua, himoitsemista suutelemista ja tietenkin sitä itseään.

Ajattelun tasolla tapahtuva ja vain sille jäävä toiminta EI TAATUSTI ole pettämistä vaan ihan normaalia normaalin ihmisen aivotoimintaa. Näin sanoo jo Raisa Cacciatorekin.

Ja joka väittää ettei koskaan moista harrasta on suurin paskanpuhuja ikinä. =)

juu tä on kyllä fakta... pitäis sitä nyt joku helvetin yliihminen olla ellei ikinä ketään muuta edes ajattelis

Ehdottomasti pidän myös "pelkkää" suutelemista pettämisenä. Avio tai parisuhde on kahden ihmisen välinen liitto, ja jos se on aito ja kunnollinen ja vakaa liitto, ei siinä kummankaan osapuolen tarvitse muita mennä millään tavalla "hellimään". Niin sanottu "avoin parisuhde" ei ole mielestäni minkäänlainen PARIsuhde alkuunkaan, jos siihen kerran sallitaan muitakin muodossa tai toisessa, vaan se on vain jokin perin löyhä ja olematon, mitäänsanomaton tilanne.

Mun mielestä kyllä, myös se että ehdotellaan toiselle.
Kyllä mä ystäviäni halaan ja suukotankin. Mutta siis sellaisia ystäviä, myös miespuolisia, on minulla jotka olen tuntenut koko ikäni ilman mitään romantiikan hipustakaan. Mutta jos ihan uutta tuttavuutta alkasin halailla ja suukottaa niin en usko miehen tykkäävän.
Tai oikeestaan ihan sama, on niin paska fiilis :headwall:

Yhteistyössä