G: Pitäisitkö SINÄ tällaisesta lahjasta/mielipiteesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Chupa:
En tykkäisi. En oikein syö leivonnaisia, enemmän pitäisin suklaasta lahjana, jos jotain syötävää viedään.

Tarjoatko vieraille kahvin kanssa leipomuksia? Mietin, että jos joku ei itse söisi, niin ainahan ne voi sit syöttää vieraille. :) Kun siis vien tuotteita, jotka eivät pilaannu hetkessä ja jotka voi pakastaa.

En oikeastaan tarjoile vieraillekaan mitään kummoista koskaan, suolakeksejä, viinirypäleitä, jotain juustoa ja sitä suklaata :D Mutta joo, vieraille tosiaan voi aina antaa jos ei itse syö.

Alkuperäinen kirjoittaja Yamini:
Tykkäisin! Varsinkin jos vaivautuu jotain suolaisia piirakoita tekemään, makean joulun jälkeen olisi aivan luksusta.

Tätä mietinkin, mutta mitä suolaista piirakkaa sitä voisi leipoa? :/ Tuntuu, että sen pitäisi kuitenkin olla jotain "jouluista"... Vai pitääkö...

Ei tarvitse olla mun mielestä jouluista. Poropiirakka? Eli poro"leikkelestä". Mutta ei nyt ehkä kinkkupiirakkaa, kun sitä kinkkua moni syö jouluna muutenkin paljon...

Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Tykkäisin! Varsinkin jos vaivautuu jotain suolaisia piirakoita tekemään, makean joulun jälkeen olisi aivan luksusta.

Tätä mietinkin, mutta mitä suolaista piirakkaa sitä voisi leipoa? :/ Tuntuu, että sen pitäisi kuitenkin olla jotain "jouluista"... Vai pitääkö...

Ei tarvitse olla mun mielestä jouluista. Poropiirakka? Eli poro"leikkelestä". Mutta ei nyt ehkä kinkkupiirakkaa, kun sitä kinkkua moni syö jouluna muutenkin paljon...

Voi että, toi oli kyl ihan mahtava idea tuo poropiirakka! TUHANNET KIITOKSET! :)

Tee sellaisia juustokeksejä, jotka kestävät säilytyksen lämpimässäkin eivätkä ole niin päivän päälle kuin esim. kinkkupiirakka. Tai tee juustosarvia tai croissantteja?!?

Jos minä saisin tämän oletetun paketin, olisin tuiki onnellinen jos olisi jotain muuta kun jouluruokaa, sekun tuppaa tulemaan korvista ulos kun joulupäivät sitä syö. Ihan jotain pasteijoita, suolaisia muffineita, croissantit, itsetehdyt karjalapiirakat ... Jouluisiin en osaa ehdottaa mitään.

En odottaisi / itse laittaisi pakettiin servettejä/kynttilöitä/punaviiniä.

Oi, itsetehdyt karjalanpiirakat ovat ihania! Tee niitä ja vaikka perunapiirakoita kaveriksi. Ei tarvitse olla hirveää määrää lahjottavaa kohti, muutamakin on kiva vaikka iltapalalle.

Tykkäisin erittäin paljon!

Varsinkin, mikäli sisältö olisi esim. pullaa ja piirakoita. Kuivakakut ovat hieman edellisen sukupolven juttuja minun mielestäni. Mitään servettejä+kynttilöitä, etc. ei lahja enää kaipaa, sillä niitä tunkee jouluisin muutenkin jo ovista ja ikkunoista sisään...

Yhteistyössä