V
Viblsp
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:No nyt tais löytyä.![]()
Miten mä en huomannut kun kävit meillä kuvaamassa tuon "kuusen"? :|
Mie vaan oon niin pieni, hiljainen ja näkymätön.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:No nyt tais löytyä.![]()
Mie vaan oon niin pieni, hiljainen ja näkymätön.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Anteeks
![]()
Jos jatkat nauramista, kannan tuon rumiluksen teille! :kieh:
Tuo vaan, meuillä ei kuusta lainkaan ja toi kuulostaa niin omaperäseltä et sopis meille
Voisit tulla toisiin aatoksiin nähdessäsi puun.
Mut enköhän mä henkiin jää, laitan vaan aina silmät kiinni kun kävelen olohuoneen ohi.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Saksalaiset![]()
Pitihän se arvata :kieh:
Kenen muun kuin mun ukon tulee mieleen alkaa lyhentämään kuusta LATVASTA?!?
Eikö sen nyt järkikin sano, että tyvestä se lyhentäminen tehdään jos tarvetta ilmenee!![]()
se riippuu miten paljon tarttii lyhentää :ashamed: ja kuinka paljon sitä latvaa on..meinaa joissakin on semmonen hervottoman pitkä yksinäinen latva. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Saksalaiset![]()
Pitihän se arvata :kieh:
Kenen muun kuin mun ukon tulee mieleen alkaa lyhentämään kuusta LATVASTA?!?
Eikö sen nyt järkikin sano, että tyvestä se lyhentäminen tehdään jos tarvetta ilmenee!![]()
Anteeks
![]()