G: posliini vai karvoja (edes vähän)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onko maailma muuttunut?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onko maailma muuttunut?

Vieras
Katselin liviltä brittiläistä Seksistä asiaa -dokkaria ja olin ihan järkyttynyt, kun nykynuorten mielestä naisilla pitäisi olla posliini. Siis hä? Ajelevatko nykyään kaikki teinit ja nuoret naiset alapäänsä täysin posliiniksi?

Onneksi sain olla teini 80-luvulla, jolloin ei tuollaisia paineita ollut, eikä ole edelleen. Itse tykkään, että pieni karvakolmio on edessä näkyvissä, muuten näyttää ihan lapselta.

Kiinnostaa tietää, mikä on totuus suomalaisten naisten keskuudessa. Kerropa siis ikäsi ja kumpaan ryhmään kuulut.

Alkuperäinen kirjoittaja Onko maailma muuttunut?:
Katselin liviltä brittiläistä Seksistä asiaa -dokkaria ja olin ihan järkyttynyt, kun nykynuorten mielestä naisilla pitäisi olla posliini. Siis hä? Ajelevatko nykyään kaikki teinit ja nuoret naiset alapäänsä täysin posliiniksi?

Onneksi sain olla teini 80-luvulla, jolloin ei tuollaisia paineita ollut, eikä ole edelleen. Itse tykkään, että pieni karvakolmio on edessä näkyvissä, muuten näyttää ihan lapselta.

Kiinnostaa tietää, mikä on totuus suomalaisten naisten keskuudessa. Kerropa siis ikäsi ja kumpaan ryhmään kuulut.

31v ja karvoja.

Miettikääs vähä? eiks ne ole ihan pedofiilejä?? Näin ainakin mun mies sanoi, että taitavat olla jos haluavat panna posliinia. Joten ihan karvallinen olen. Ja lähestyn keski-ikää.

31v ja järjetön rämrmajava. Kyllä mä uimaan mennessä vähän siistin, että uikkareissa pysyy, muuten saa olla ihan niin kuin on. Voisin siistiä enemmänkin, mutta, kun ne helkutin "siilikarvat" ja tulehtuvat näpyt, joita vaan saan aikaan. AU!

Mä oon aina ihmetelly et miten sen posliinin saa pidettyä niin sileenä ja pehmeenä?Mun ei tartte kun ajella bikinirajat niin iho on niin ärtyny ettei mitään jakoa ja sitäkin pitäis joka päivä ajaa ettei sänkee tulis..Yäh.. Siistitty majava on pop.

Alkuperäinen kirjoittaja pörrö:
31v ja järjetön rämrmajava. Kyllä mä uimaan mennessä vähän siistin, että uikkareissa pysyy, muuten saa olla ihan niin kuin on. Voisin siistiä enemmänkin, mutta, kun ne helkutin "siilikarvat" ja tulehtuvat näpyt, joita vaan saan aikaan. AU!

Niinpä, en ymmärrä miten se karvojen tekemät näppylät ois jotenkin seksikkäitä.. saati siiten kun on sellaisia sisään kasvaneita karvoja jotka tulehtuu oikein kunnolla. Eli tosiaan 30v ja samaan tyyliin kuin tuo pörrö. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja pörrö:

Täällä samanlainen. 39v.

Rämemajavaa, siistittyä ja karvatonta on tullu kokeiltua. Mies tykkää, että pitäis ainakin jotain karvaa olla ja mä oon liian laiskakin pitääkseni itteni ihan posliinina, kun ei oo varaa ulkopuolisellakaan poistattaa. Joten nyt oon rämemajava ja hyvinä päivinä siistitty sellainen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Mutta miten pitää majava siistinä kun oot raskaana?Mulla rupee olemaan ihan oikeasti jo kriisi asian kanssa kun mitenkään päin et nää tuonne alas... :ashamed:

No mä en nää (37+6) :ashamed:

Mies on auttanut kyllä auliisti kun olen pyytänyt.

23-vuotias ja monta vuotta jo posliinina..karvat on niin yök! JOkainen pitäköön tussusa minkä näkösenä tahansa mutta ite en voi sietää karvoja..ajan jopa käsikarvat pois..oon tämmönen karva fobiainen..

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mutta miten pitää majava siistinä kun oot raskaana?Mulla rupee olemaan ihan oikeasti jo kriisi asian kanssa kun mitenkään päin et nää tuonne alas... :ashamed:

Mä annoin olla raskauden ajan.

Mua ainakin häiritsee ihan kamalasti kun jos vaikka oot aamutakkisiltas niin ne karvathan kutittaa jo mahaa kun istut..Yäh....Mies lupas auttaa mut kumma juttu ettei nyt sit haluakkaan auttaa..Pitääkö tässä oikeesti ottaa silpoutumisriski ja vetää sokkona... :laugh:

Mä oon aina ihmetelly et miten sen posliinin saa pidettyä niin sileenä ja pehmeenä?Mun ei tartte kun ajella bikinirajat niin iho on niin ärtyny ettei mitään jakoa ja sitäkin pitäis joka päivä ajaa ettei sänkee tulis..Yäh.. Siistitty majava on pop.

Kun laittaa sinkkivoidetta heti ajelun jälkeen, niin iho pysyy sileänä. Suosittelen :)

Vaihtelee innostuksen mukaan totaalisen luomuna rehottavasta rämemajavasta, lähes karvattomaan (jonkunverran pitää jättää tai alkaa sänki pistellä häppäreitä, kun en kuitenkaan päivittäin jaksa ajaa). ikää reilu parikymmentä vuotta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Mä annoin olla raskauden ajan.

Samoin mä, kasvettiin majavan kanssa kilpaa ihan uusiin ulottuvuuksiin :D Mutta en mä uimassakaan käynyt loppuraskaudesta ja kätilöä varten en lähtenyt siistimään - sitähän ei tiedä, koska lähtö tulee, sais olla kokoajan siistimässä.

Yhteistyössä