G. Raskausajanhimot ja onko tyttöjä vai poikia tullut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ihan vaan uteliasuuttani kyselen!
Mulla kahdessa eka raskaudessa teki hirveesti mieli kermaviiliä, nyt kolmas raskaus menossa ja mielihalut näkyy vaihtelevan laidasta laitaan! Nyt tekee mieli lähinnä lihaa ja yleensäkkin liharuokia ja hernekeittoa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan vaan uteliasuuttani kyselen!
Mulla kahdessa eka raskaudessa teki hirveesti mieli kermaviiliä, nyt kolmas raskaus menossa ja mielihalut näkyy vaihtelevan laidasta laitaan! Nyt tekee mieli lähinnä lihaa ja yleensäkkin liharuokia ja hernekeittoa!

Nii ja 2 ekaa mulla poikia

Yksi tyttö ja kaksi poikaa. Kaikissa raskauksissa ollut suunnattomissa vaikeuksissa, koska maan tuoksu, savi ja muurauslaasti on heruttanut veden kielelle.

Olin kouluavustajana, kun odotin kakkosta ja ekaluokkalaiset tekivät punasavitöitä tunneilla. Minä raukka avustin. Oli suunnattomia vaikeuksia saada ilme pysymään kurissa kun savi tuoksui niin. Mulla herui vesi kielelle niin, että oli vaikeuksia edes puhua. Ja se opettaja vaan nauroi mulle kun tiesi kyllä intohimoni, silleen ihan tahallaan kiusasi :p

Söin kalkkitabletteja ja magnesiumia, olisin voinut popsia niitä kuin karkkeja :o

Alkuperäinen kirjoittaja lehmu:
Yksi tyttö ja kaksi poikaa. Kaikissa raskauksissa ollut suunnattomissa vaikeuksissa, koska maan tuoksu, savi ja muurauslaasti on heruttanut veden kielelle.

Olin kouluavustajana, kun odotin kakkosta ja ekaluokkalaiset tekivät punasavitöitä tunneilla. Minä raukka avustin. Oli suunnattomia vaikeuksia saada ilme pysymään kurissa kun savi tuoksui niin. Mulla herui vesi kielelle niin, että oli vaikeuksia edes puhua. Ja se opettaja vaan nauroi mulle kun tiesi kyllä intohimoni, silleen ihan tahallaan kiusasi :p

Söin kalkkitabletteja ja magnesiumia, olisin voinut popsia niitä kuin karkkeja :o

Tuo on aika tyypillistä. Elimistö on viisas. Sinulla oli kalkinpuutetta mitä ilmeisimmin.

ekasta kauhee himo jäätelöön oli joka päivä saatava..ja kirkkaisiin hedelmäkarkkeihin. tyttö tuli.

tokasta ei oikeestaa muuta ollut ku tuoremehu ja tää myöskin tyttö

mulla ekassa raskaudessa mieletön himo karkkiin, jätskiin, pullaan (sen kyllä huomas painonnousussa) ja tyttö tuli. Tyttö joka on aivan mieletön syömään herkkuja (ikää jo 14).
Kolmannessa raskaudessa söin puuroja, mehukeittoja, happiksia ja poika tuli.
Tokasta ja neljännestä en osaa sanoo..

Yhteistyössä