L
Lunatic
Vieras
Mulla ainakin toimii. Jos olen kovin ahdistunut, hermostunut tms niin suklaa rauhottaa. *imeskelee fazerin keltasta*
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:KYLLÄ, KYLLÄ JA VIELÄ KERRAN KYYYYLLÄÄÄÄÄÄ!!!!!!..juu, heti alkoi tehdä mieli sitä fazerin keltaista..se syntisen hyvää!!:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen harmaana:parasta terapiaa ! ja varsinkin pähkinäsuklaa ja siideri... makuhermot sulaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja firequeen harmaana:parasta terapiaa ! ja varsinkin pähkinäsuklaa ja siideri... makuhermot sulaa![]()
Sidu ja suklaa yhtä aikaa.. hmm, enpä tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:ei... IRTOKARKIT!nam ja aaaah!
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja firequeen harmaana:parasta terapiaa ! ja varsinkin pähkinäsuklaa ja siideri... makuhermot sulaa![]()
åläpäs tuomitse kokeilemattase makuyhdistelmä, hmm...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja firequeen harmaana:parasta terapiaa ! ja varsinkin pähkinäsuklaa ja siideri... makuhermot sulaa![]()
åläpäs tuomitse kokeilemattase makuyhdistelmä, hmm...
![]()
No jos suklaan kanssa on pakko juoda jotain, niin itse pidän kahvia ehdottomasti parhaana kumppanina suklaalle.![]()
Siiderit ei ole paljaaltaankaan kovin hyviä.