G: Sisäisesti kaunein palstalainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja allergiaa:
Miten rumista voi valita kauneimman? "vähiten rumin" vai "enstex ei niin ruma"

En ymmärrä kysymystäsi. Ensinnäkin, kauneus (niin ulkoinen kuin sisäinenkin) on katsojan silmissä ja joku voi olla kaunis niin sisäisesti kuin ulkoisestikin.

Taidat itse olla asenteeltasi aika negatiivinen tyyppi? Kyllä minä olen useitakin fiksuja kirjoituksia / kirjoittajia täältä ehtinyt bongata, vaikken vielä kovin kauaa palstalla olekaan notkunut...

Alkuperäinen kirjoittaja iu:
Taidat itse olla asenteeltasi aika negatiivinen tyyppi? Kyllä minä olen useitakin fiksuja kirjoituksia / kirjoittajia täältä ehtinyt bongata, vaikken vielä kovin kauaa palstalla olekaan notkunut...

En ainakaan omasta mielestäni ole. Mutta mitä tätä kirjoittelua olen täällä seurannut, ei täältä muuta heru kun v***uilua... että silleen!

Peesi, Turkilmas on ihanan positiivinen ja ulkoisestikin kaunis.

Emilyn taas on kirjoituksiensa perusteella sisäisesti vähiten kaunis (niistä joiden kirjoituksia olen enemmän lukenut).

Täällä on monta nimimerkkiä jotka ovat antaneet itsestään positiivisen kuvan perustelluilla mielipiteillään ja rehellisyydellään eri keskusteluissa, kuten myös niitä jotka eivät sitten ihan niin ihanilta ole vaikuttaneet..

Esimerkiksi Keittiönoita ja Vakava Sosiaalitapaus ovat antaneet itsestään "sisäisesti kauniin" kuvan jos näin pitää määritellä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Peesi, Turkilmas on ihanan positiivinen ja ulkoisestikin kaunis.

Emilyn taas on kirjoituksiensa perusteella sisäisesti vähiten kaunis (niistä joiden kirjoituksia olen enemmän lukenut).

Peesi. Lisään Vakavan sosiaalitapauksen.

Yhteistyössä