G: Sivusta vai päältä täytettävä pyykkikone ja miksi?

[QUOTE="vieras";22693333]Mä olisin halunnut päältä täytettävän, koska siinä rumpu on kahdesta kohtaa kiinni. Edestä täytettävässä yhdestä ja päättelin, että olis kestävämpi, jos olis kahdesta kohtaa kiinni. Mutta meille tuli kuitenkin edestä täytettävä. Päältä täytettäviä on tarjolla vähän ja niissä ei ole niin paljoa ominaisuuksia.[/QUOTE]

päältä täytettävä,jos haluaa kestävän mallin.Siinä se rumpu tosiaan on kiinni molemmin puolin navoistaan ja kestää näin siis kovatkin linkouskierrokset.

Mulla edellinen päältätäytettävä kesti 15 v! Ja siskolla joka aina osti edestä täytettäviä,hajosi koneet yleensä parissa vuodessa;(

Eipä oo kokemusta sivusta täytettävästä. Meillä on siis päältä täytettävä, ja oon siitä aivan tykänny. Ei ainakaan tarvi kyykistellä. Ihan hyvästi yltää tämmönen pätkäkin rummun pohjalle.

Sivustatäytettävän plussana koneen päälle jäävä laskutila, mut mun mielestä päältätäytettävä on mukavampi, kun ei tarvitse pahassa asennossa täyttää ja tyhjentää sitä.

Minusta taas se kurottelu päältätäytettävän pohjalta on paljon rasittavampaa kuin kyykistyä edestä täytettävän eteen lappamaan.

Mutta millainen se takaa täytettävä pesukone on?

Mistä me voidaan tietää että sä et vedä joka päivä valkkaria naamaan?

Mitäpä se sulle kuuluu vaikka joisikin?

Meillä sivusta täytettävä, sen päälle oli kätevämpi laittaa kuivausrumpu. Muuten mulle ei kyllä mitään merkitystä olis, päältä täytettäväki on ollu ja oli tosi kätsy pienessä tilassa (siihen aikaan ku ei kuivausrummusta osannu vielä edes haaveilla :D )

Kannattaa myös huomioida kumpaan suuntaan se edestä täytettävän luukku aukeaa vai saako sen kätisyyden vaihdettua? Meillä olisi edestä täytettävä auennut väärään suuntaan, joten siinä yksi lisä syy ostaa päältä täytettävä.

Luojan kiitos se ei kuulu tänne, mielenkiinnosta seuraan tilannetta ku ope vetää lärvit ja sammuilee pitkin poikin kämppäänsä keskellä viikkoakin, mutta se ei taas sinulle kuulu.

No on sullakin halvat huvit. Mä en ole koskaan vetänyt lärvejä sen enempää keskellä viikkoa kuin viikonloppunakaan enkä siten ole sammunut pitkin poikin minnekään. Tällä ei ole mitään tekemistä mun ammatin kanssa - todella typerää vetää se esiin joka saakelin ketjussa.

Jos taas tarkoitit jotakin muuta opea kuin minua, niin suosittelen hankkimaan ihan oman elämän ja jättämään muiden kyttäämisen vähemmälle.

Alkuperäinen kirjoittaja säästyt vaivalta;22693521:
No katsotaanko 145cm.pitkä kääpiöksi vai ei, ja aloittaja on sen mittainen niin parempi se on olla sivulta, sanoithan itsekin että olet niin lyhyt että et pääse nouseen koneen päälle ilman pallia, osta sinäkin sivusta dumpattava.

Minäkö 145-senttinen? Jos nyt kuitenkin parikymmentä senttiä lisää laittaisit arvioon, niin oltais aika lähellä totuutta.

Yhteistyössä