G: Suomen kaunein nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heh, eikö joillakin ole silmiä päässä? Kun tänne laitettu monta kuvaa, joiden mukana kirjoitettu tyyliin 'tää on tosi kaunis meikittäkin niinku täs kuvas' vaikka aivan selvästi on meikkiä! Esim. Vartiaisen ja Chisun kuvissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä se on Saara:
1139828673.jpg

kuka saara? hurjan kaunis!

Kyllä se nykyajan julkuista on Janina. Täydellinen. Maailmanluokan kaunotar! Kaikki muut turhis misukat jää kauas taa.
Nyt en jaksa miettiä koko Suomen historiaa läpi.
7946_janinaseisoo225.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen ultramariinin kans täysin eri mieltä :) Ainoa joka minun mielestä linkitti jopa vastenmielisiä naisia. Itse haluaisin lisätä Matleena Kuusniemen.

Mä taas oon tismalleen smaa mieltä ultramariinin kanssa. Kuusniemi on ihan nobody...

Ehdottamasti kaunein, ainoa nainen jolle jopa voin olla kateellinen. Käsittämätöntä vain että seurustelu muinoin Samuli Eddelmanin kanssa. Muista kun kerran näin Helsingin linja-autoasella livenä joku 10 vuotta sitten. Upee.

Vera_Jordanova_2.jpg

Olen ultramariinin kans täysin eri mieltä :) Ainoa joka minun mielestä linkitti jopa vastenmielisiä naisia. Itse haluaisin lisätä Matleena Kuusniemen.

Joo ultramariinin naiset ovat jotenkin...hmmm. krapulaisen näköisiä, silmät lasittuneita vanhoja käpöjä. Ihminen voi olla kaunis vanhempanakin... Ja Laura Malmivaara, voi apua mikä äijä!

kauneus on katsojan lasittuneissa silmissä :D

Yhteistyössä