G: SUUTTUISITKO?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Räyh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Räyh!

Vieras
Harrastat miehesi kanssa uskomattominta seksiä pitkään aikaan. Seksi aikana ja sen jälkeen miehesi kertoo sinulle seksikkään käheällä, todella kiihoittuneella äänellä, kuinka rakastaa muotojasi, kuinka ihana olet, ja kuinka hän rakastaa sinua.

Myöhemmin saat selville hänen ajatelleen koko seksissession ajan entistä tyttöystäväänsä, nykyistä ystäväänsä, joka on juuri värjännyt hiuksensa saman värisiksi, kuin sinun ovat.

Suuttuisitko?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Räyh!:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mistä se kävi selville?

Oli vahingossa tallentanut mesekeskustelun sen "kaverinsa" kans, jossa tunnusti näin käyneen... :whistle:

Ja sä sitten ihan yhtä vahingossa luit sen keskustelun?

Curiocity killed the cat. :ashamed:
Minua kiinnosti, että mitä ne keskenään juttelee. Tuntuu aina, että niillä ois jotain flirttiä ilmassa. :whistle: Nyt mua itkettää...

Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Hmm. Periaatteessa oon sitä mieltä, että seksin aikana voi jokainen fantasioida siitä mistä tykkää, mutta kyllä tuosta keskusteltais. Että janottaako vanha suola.

Samaa mieltä täällä. Tuo erityinen kiihkeys ja rakkaudentunnustukset juuri tuolla kertaa pistäisivät vähän miettimään kenelle se miehen sydän sykkii...

Eikö teillä naisilla koskaan ole käynyt kukaan muu mielessä seksin aikana? Ihan uteliaisuudesta kysyn.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mistä se kävi selville?

Oli vahingossa tallentanut mesekeskustelun sen "kaverinsa" kans, jossa tunnusti näin käyneen... :whistle:

Ja sä sitten ihan yhtä vahingossa luit sen keskustelun?

Curiocity killed the cat. :ashamed:
Minua kiinnosti, että mitä ne keskenään juttelee. Tuntuu aina, että niillä ois jotain flirttiä ilmassa. :whistle: Nyt mua itkettää...

Mä en hoksannut, että se "kaveri" oli just se ex. Juu, varmasti olisin itsekin tuon keskustelun lukenut! Jaksele!

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Hmm. Periaatteessa oon sitä mieltä, että seksin aikana voi jokainen fantasioida siitä mistä tykkää, mutta kyllä tuosta keskusteltais. Että janottaako vanha suola.

Samaa mieltä täällä. Tuo erityinen kiihkeys ja rakkaudentunnustukset juuri tuolla kertaa pistäisivät vähän miettimään kenelle se miehen sydän sykkii...

Eikö teillä naisilla koskaan ole käynyt kukaan muu mielessä seksin aikana? Ihan uteliaisuudesta kysyn.

Totta helvetissä ajattelee. Oma luokkansa on tietysti nämä jeesustelijat jotka vastaa että en tietenkään, paskaahan ne jauhaa. Ihankun se olis joltain pois että ajatteleekin sitä naapurin ihanaa Penaa oman ukon tilalle.

Yhteistyössä