G: SUUTTUISITKO?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Räyh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No löysin sitten vielä sen keskustelun illalla ennen kuin mies tuli kotiin. Tommonen pätkä se "olet ainoa..."-pätkä oli... :(
Itkin ja huusin, että mitä vittua tämä tämmönen on. Miehellä oli otsaa suuttua mulle urkkimisesta ja teki ihan oman riitansa siitä. Ei yhtään suostunu juttelemaan tästä hänen käytöksestään: :'( Mua on nyt niin syvästi loukattu.. Enkä voi mitenkään luottaa tuohon kusipäähän. Mun piti mennä tänään kaverin luo yöksi, kun lähdetään juhlimaan. Taidan alkaa pakata vähän enempiki tavaraa mukaan. Onneksi tässä kämpässä kaikki, mikä on mun, mahtuu yhteen pikku autoon... Miehellä mukava ylläri, kun kotiutuu! :kieh:

Otan kyllä ton koiran mukaan. Meillä on tollanen ihana kiharakarvainen nappisilmä.. Se on meidän vauva... :heart: En kyllä jätä sitä tolle paskalle, vaikka se rakastaa sitä yhtä paljon. Joutuis reppana olemaan täällä yksin päivät pitkät, kun yks on töissä 9 tuntisia päiviä! :kieh:

Teenkö väärin?

Alkuperäinen kirjoittaja jana79:
järkky mies. hyvä että sait tietää nyt, ei kyllä kannata jäädä. oletteko olleet kauanki yhdessä? kerrassaan paskamainen juttu.

Kolme vuotta yhdessä, kaksi avoliitossa. Kihlatkin on ja hääpäivä päätetty. Vauvaa ei yrityksestä huolimatta kuulu... Olisko se sitte hyväkin asia kun tässä näin kävi. :( Raivostuttaa, kuin paljon aikaa olen tuhlannu tuommoseen mieheen! Niinku se muka on romanttinen ja ihana ja sitte paljastuu tommonen! AAAAAAAAARGH!

voi että :( ja vielä mies yritti kääntää kaiken sun syyksi kun luit kirjoitukset :kieh: mikä ihme miehen saa toimimaan noin? kyllä sitä varmaan kohta kaduttaa kun huomaa että on menettämässä sinut. ja sinä löydät joku kunnollinen. stemppiä sinulle.

ei sillä muuten mitään kriisiä ole? jos vauvaakin olettte yrittäneet? voisko se saada miehen tuollaiseksi? tai sitten se ei vaan ole koskaan päässyt yli ex:tään.

Alkuperäinen kirjoittaja jana79:
ei sillä muuten mitään kriisiä ole? jos vauvaakin olettte yrittäneet? voisko se saada miehen tuollaiseksi? tai sitten se ei vaan ole koskaan päässyt yli ex:tään.

No enpä usko, että mitään kriisiä olis päällä.. Se on vasta 26 eikä ole oikeasti tosissaan ollu mukana tuossa vauvanyritysprojektissa.. Tuntuu, että aina, kun vinkkaan että nyt os ovis ja hyvä mahis hedelmöittyä, niin silloin sillä ei halutakaan tippaakaan. Sanoo, ettei edes seiso, kun muka väsyttää...

Mulla tässä alkaa herätä kaikenlaisia ajatuksia... Haaveileekohan tuo mies kenties, että se eksä eroais miehestään ja hän ite pääsis sen kans leikkimään kotia... Jos se haluaiski vain sen kans niitä lapsia... :/

Mutta itselleni on käynyt vähän vastaavalla tavalla. Tosin kyseessä oli täysin tuntemattomat ihmiset ja miehen sanalla sanoen erikoiset fantasiat. Tuollainen käyttäytyminen oli piiiiitkän keskustelun jälkeen miehen mukaan vain tapa saada kiksejä tiettyihin juttuihin, tiesi kyllä sen olevan moraalisesti vähintäänkin arveluttavaa mutta sanoi ettei ollut kokonaan osannut lopettaakaan, kukaan ei ollut aiemmin tiennyt asiasta ennenkuin tämä Sherlock alkoi epäillä löydettyään lokitiedostoja koneelta mitkä eivät olleet peräisin kummankaan mesestä.

Alkuunhan mies tietysti kielsi, sitten tuomitsi urkkimisesta, mutta lopulta myönsi ja pyysi anteeksi. Yhdessä sitten poistettiin nämä ylimääräiset meseosoitteet ja kaikki, juteltiin ja pyöriteltiin asiaa pari päivää niin perkeleesti ettei siitä ole tarvinnut enää sen jälkeen puhua.

Mies oli todella vilpittömästi pahoillaan ja sanoi halunneensa lopettaa jo aiemmin mutta tämä "juttu" oli ollut jo vuosia, ja kun kukaan ulkopuolinen ei asiasta ollut tiennyt, niin asian moraalinen laitakin oli alkanut olemaan melko häilyvä.

Totta hemmetissä se loukkasi, en osannut ajatella oliko tämä nyt sitten pettämistä vai mitä se oli. Annoin kuitenkin anteeksi, niin pahoillaan mieheni oli asiasta, ja lupasi ettei tapahdu enää. Oikeastaan minusta tuntuu että jollain tasolla halusikin minun tietävän, näinhän minä hänen käytöksestään että joku on pielessä, eikä hän halunnut missään tapauksessa valehdella minulle, saati loukata minua, vaan että saisi sen loppumaan.

Tämä on nyt itseasiassa ensimmäinen kerta kun puhun asiasta sen jälkeen, oikeastaan teki ihan hyvää kirjoittaa tästä.

Yritä saada totuus selville ap, jutelkaa. Tämä nyt oli vain minun tarinani, mikä tuli mieleen kun luin sinun. Älä paina villaisella, sillä se jää taatusti vaivaamaan, vaikka koko loppuelämäksi, jossei sitä käsittele kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Hmm. Periaatteessa oon sitä mieltä, että seksin aikana voi jokainen fantasioida siitä mistä tykkää, mutta kyllä tuosta keskusteltais. Että janottaako vanha suola.

Samaa mieltä täällä. Tuo erityinen kiihkeys ja rakkaudentunnustukset juuri tuolla kertaa pistäisivät vähän miettimään kenelle se miehen sydän sykkii...

Eikö teillä naisilla koskaan ole käynyt kukaan muu mielessä seksin aikana? Ihan uteliaisuudesta kysyn.

Ei ole. Kyllä lerpahtaisi jos kävisi B)

niin ei noista miehistä aina ota oikein selvää, mitä ne tahtoo, ehkä odottaa exää.. mutta ota sinä se teidän hauva ja jatka elämä sen kanssa :) ukko jää kuin nalli kalliolle.

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Hmm. Periaatteessa oon sitä mieltä, että seksin aikana voi jokainen fantasioida siitä mistä tykkää, mutta kyllä tuosta keskusteltais. Että janottaako vanha suola.

Samaa mieltä täällä. Tuo erityinen kiihkeys ja rakkaudentunnustukset juuri tuolla kertaa pistäisivät vähän miettimään kenelle se miehen sydän sykkii...

Eikö teillä naisilla koskaan ole käynyt kukaan muu mielessä seksin aikana? Ihan uteliaisuudesta kysyn.

Mä en ymmärrä miksi pitäisi ajatella jotain muuta, sen oman miehen kanssahan sitä seksiä harrastetaan. En mä halua ketään toista. :o

Alkuperäinen kirjoittaja Töyhtö:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:

Mä en ymmärrä miksi pitäisi ajatella jotain muuta, sen oman miehen kanssahan sitä seksiä harrastetaan. En mä halua ketään toista. :o

Veit jalat suustani! Jos pitää muita ajatella, niin sitten kannattaa harrastaa sitä seksiäkin niiden muiden kanssa. Käytännössä siis lopettaa ne haaveilut, ja vaihtaa miestä! B)

Yhteistyössä