Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:En ole ollut niin pöllyissä, että olisin naiseen koskenut.
ai että pitää olla pöllyissä jos naiseen koskee![]()
Ei vaan mä en tule naiseen "silleen" koskemaan, olen hetero.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:En ole ollut niin pöllyissä, että olisin naiseen koskenut.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:En ole ollut niin pöllyissä, että olisin naiseen koskenut.
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:En ole ollut niin pöllyissä, että olisin naiseen koskenut.
ymmärsin kyllä, mutta ei se tarkoita etteikö muut voisi koskea ihan selväjärkisenä
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:En ole ollut niin pöllyissä, että olisin naiseen koskenut.
ymmärsin kyllä, mutta ei se tarkoita etteikö muut voisi koskea ihan selväjärkisenä
No ittestäni mä puhuinkin, en muista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Olen. Viimeksi eilen.
Uteliaana kysyn, miten?
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Olen. Viimeksi eilen.
Uteliaana kysyn, miten?
Harrastin seksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Olen. Viimeksi eilen.
Uteliaana kysyn, miten?
Harrastin seksiä.
Naisen kanssako?
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Olen. Viimeksi eilen.
Uteliaana kysyn, miten?
Harrastin seksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Olen. Viimeksi eilen.
Uteliaana kysyn, miten?
Harrastin seksiä.
Naisen kanssako?
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Olen. Viimeksi eilen.
Uteliaana kysyn, miten?
Harrastin seksiä.
Etkös sä oo parisuhteessa miehen kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:En ole ollut niin pöllyissä, että olisin naiseen koskenut.
No ittestäni mä puhuinkin, en muista![]()
no oli miten oli, kuullosti vaan niin kovin omituiselta toi sun sanominen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Olen. Viimeksi eilen.
Uteliaana kysyn, miten?
Harrastin seksiä.
Naisen kanssako?
No eikös tässä kysytty samasta sukupuolesta, eli vissinki sitte naisen kans?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Olen. Viimeksi eilen.
Uteliaana kysyn, miten?
Harrastin seksiä.
Naisen kanssako?
No eikös tässä kysytty samasta sukupuolesta, eli vissinki sitte naisen kans?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Olen. Viimeksi eilen.
Uteliaana kysyn, miten?
Harrastin seksiä.
Entä sitte? :| Kyllä mulla on lupa hypätä lakanoihin naisen kans. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Olen. Viimeksi eilen.
Uteliaana kysyn, miten?
Harrastin seksiä.
Naisen kanssako?
Sullahan on mies? Harrastitko seksiä itsesi kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Olen. Viimeksi eilen.
Uteliaana kysyn, miten?
Harrastin seksiä.
No yleensä vaan siihen ei lupaa anneta. Ainakaan mulle ei ole annettu lupaa moiseen. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja yx vaan:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Olen. Viimeksi eilen.
Uteliaana kysyn, miten?
Harrastin seksiä.
No yleensä vaan siihen ei lupaa anneta. Ainakaan mulle ei ole annettu lupaa moiseen. :kieh:
Ihan normiliitossa ei hypätä lakanoihin vieraiden kanssa. Näin se vaan on.