G: Tyylimokat pinoon! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chocolatte

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 239
0
36
Meidän aloitussivulla oli taas kivaa lukemista:

http://plaza.fi/ellit/muoti-ja-kauneus/meikkileikkeja/noloimmat-meikkimuistot-top-10

Otetaanko mallia? Eli tunnustetaampa kaikki omat tyylimokamme ja mennään tuota juttua pidemmälle: meikki-, tukka- ja vaatemokat!

Kai se on pakko ite alottaa.. Meikkejä en ole koskaan käyttänyt. Hiukseni on hirveän vaikeat laittaa. Ne on ohuet ja menee päätä myöten. Mulla on aina ollu enimmäkseen ponnarilla ja vaikka on ihmisiä, joiden mielestä permis on tyylimoka, itse olen todella kiitollinen että sellainen on keksitty. Omasta mielestäni näytän nätiltä vain jos mulla on hyvä permis. Paras oli silloin 14-vuotiaana.
Niinpä en osaa päättää onko 8-luokan koulukuvani paras vai huonoin. Siinä kun on se paras permis ja polla näyttää nätimmältä mitä ikinä olen ennen tai jälkeen sen näyttänyt. Mutta mulla on päällä sininen flanellipusero! :laugh: Kai se kivasti korosti silmiä, mutta kyllä minua vähän nolottaa ajatella, että siloin käytin vuosikausia flanellipaitoja. Omia tai siskon. Muuten mulla ei ole vaatteista mitään sanottavaa. En ole koskaan ollu mikään muodin orja, olen pitänyt sellaisia vaatteita mitkä tuntuu hyvältä.

No tämä ei oikeastaan ole minun mokani, mutta harmittaa vieläkin...

Kun menin naimisiin, hiukseni ja meikkini laittoi eräs äitini tuntema ex-kampaaja. Hiukset olivatkin ihan kivat, mutta meikki oli karsea... vihreää luomiväriä ja aniliininpunaista huulipunaa jne. :( En sitten uskaltanut itse ruveta meikkiä sorkkimaan juuri ennen vihkimistä. Vieläkin ällöttää katsoa hääkuvaa...

Hmm tyylimokia. Ennen tuli laitettua sinistä paksua kajalia silmiin. Eri asia oliko hyvän näköstä. Ja kait niitä vaatteita on ollut jotka nyt näyttävät hassuilta. Koruja käyttänyt ja hiussolkia että naurattaa vanhat kuvat.

Nykyään oon kait aika neutraali. Nuorempana tykkäsin sävähdyttää isoilla kampauksilla. Pikkulettejä yön yli. Ja sitten kun avasin ne, niin tupeerasin ja lakkaa vielä pirusti. Eli hiuksisia jaksoin laittaa ja aina tuli ensin hiukset huoneeseen. ja kirkkaanpunaset huulet piti olla.

Hei täähän on just ajankohtaista - nyt muutossa löysin kaikenlaisia aarteita, ja juuri eilen lähti varastosta ISO laatikollinen flanellipaitoja poisviskattavaksi :whistle: :whistle: .

Ja lisänä tietysti oli kaikkea muutakin ihkuihanaa männävuosien vaatetta...

Mä värjäsin teininä karamellivärillä hiukset pinkiks. Arvatkaapa miltä näytti sateen jäljiltä... Valkoiset tennissukatkin oli vaaleenpunaset =)
Tää siis 80-luvulla

Kun kävin jättämässä tytär½:lle laatikollisen jotain tavaraa, hänen fiini, ruotsinkielinen mormor tuli avaamaan oven ja katsoi minua hieman oudoksuen. Vasta autossa muistin, että päälläni oli Mentawearin "Är det rätt att knulla utan känslor?"-paita..

Se siitä tyylistä muutenkin.

Mä olen täysin tyylitön jo itsessään. Eilen taas yritin löytää kaupoista jotain päälle pantavaa, mutta hitot.. Minen mitään löydä.. OIkeest hiukan vetuttaa..

älkää kivittäkö, kun nostan :D
musta huulipuna, sininen ripsiväri, oranssit nappiverkkarit, tuttikorut, polvimittainen hame & trikoot alla, läpinäkyvä virkattu paita jonka alla pelkät liivit ( ei tosin yhtä aikaa :laugh: ), teini-iän helmiä iävuosilta 14-18.. .. flanellipaitoja en osaa hävetä, olivat mukavia päällä ja kaikkihan niitä käyttivät :) ! permanentti on ollut omassa päässäkin useita kertoja ( viimeeksi 5v sitten ), mutta se on vain väliaikainen ratkaisu tähän hiirenhäntään ja sen jälkeen hiukset ovat entistä surkeammassa kunnossa...

Yhteistyössä