G:uuden vuoden lupauksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiinaliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiinaliina

Vieras
Pistetäämpä pinoon mammat uuden vuoden lupauksia...
Itse lupaan klassisesti lisätä lenkkeilyä ja olla enempi perheen kanssa.Nyt opiskelu on työn lisäksi vienyt lähes kaiken ajan,mutta onneksi ihana mieheni hoitaa lasta :) !Mites muut,mitä lupauksia ensi vuodelle ?
Ihanaa ja valoisaa tulevaa vuotta kaikille mammoille iästä riippumatta tai mammaksi tulemisesta haaveileville !
Haaveet antavat ihmiselle siivet :)

Mä lupaan jatkaa tätä kuntoilua säännöllisesti. Aloin tossa lokakuussa käymään salilla.
Ja sit mä lupaan pistää kuriin ton nannansyömiseni. Siihen aattelin tehdä itellleni semmoisen taulukon johon tulee merkintä aina kun oon ollut syömättä namuja. Saas nähdä kuinka mun käy.

Painonpudotus...Aikaisemmin olen aina päässyt hyvin takaisin entisiin mittoihin synnytyksenjälkeen mutta tällä kertaa se ei onnistu ja suklaakierre vaan jatkuu AHgrrr..no itsestähän se on kiinni...

Hei, nyt tsempataan yhdessä ja tuetaan toisia retkahduksissa.Tärkeintä on elintapaojen muuttaminen ja unohdetaan laihdutus. Liikutaan normaalia enemmän ja tehokkaammin ja otetaan hyötyliikunnasta kaikki irti.Samalla jaetaan toisillemme hyviä vinkkejä kuntoilun ja kevyen ruokavalion suhteen.Ei mitään vartiointi juttuja, vaan reilua tsemppausta hyvän kaveruuden nimissä.Minä olen valmis aloittamaan!Onko muita kiinnostuneita?

Uusimmat

Yhteistyössä