g: Välit EX:ään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaipuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaipuu

Vieras
Onko täällä ketään joka väleissä entiseen seurustelukaveriin,
ja jos niin miten, millaisissa??

Onko jopa onnellisuus ja suhde ex:än kanssa mahdollinen uudestaan?

tääl kun niin paljon existä nykysin kirjoitellaan tuli mieleen katsotaan miten on :)

No minä ja mun ex seurusteltiin sillo 16veenä 2vuoden ajan, nyt ollaan kumpikin 26v ja edelleen hyviä kavereita,jolle voi oikeastaan kertoa mitä vain. Hän on sinkku,minä jo äiti ja naimisissa.

Alkuperäinen kirjoittaja aaa:
No minä ja mun ex seurusteltiin sillo 16veenä 2vuoden ajan, nyt ollaan kumpikin 26v ja edelleen hyviä kavereita,jolle voi oikeastaan kertoa mitä vain. Hän on sinkku,minä jo äiti ja naimisissa.

Eikö pelota että vanha suola janottaa? Miten nykymiehesi hyväksyy exän olemassa olon, ovatko hekin keskenään kamuja??

Alkuperäinen kirjoittaja yx:

Eikö pelota että vanha suola janottaa? Miten nykymiehesi hyväksyy exän olemassa olon, ovatko hekin keskenään kamuja??

Ei janota kumpaakaan, en vois todellakaan edes kuvitella sitä. Mieheni vain hyväksyi, en tiedä tarkemmin mutta heillä ainakin juttu luistaa kun sama harrastus. Ei he ystäviä ole, mutta tuttuja kuitenkin! Ehkä osasyynä et siitä on jo niin kauan ja oltiin teinejä sillo vielä.......?

Exä tulee aina olemaan exä...Ei olla minkäänlaisissa yhteyksissä ja parempi niin =) Oltiin kuitenkin sen verran myrkyllinen yhdistelmä :$ Ja sitäpaitsi oma rakkaani ei tulis hyväksymään minkäänlaista yhteydenpitoa, kuten en minäkään!!

Ei janota kumpaakaan, en vois todellakaan edes kuvitella sitä. Mieheni vain hyväksyi, en tiedä tarkemmin mutta heillä ainakin juttu luistaa kun sama harrastus. Ei he ystäviä ole, mutta tuttuja kuitenkin! Ehkä osasyynä et siitä on jo niin kauan ja oltiin teinejä sillo vielä.......?

Hei osaatko neuvoa miten saisin nykyseni hhyväksymään exän, koska exäni ilmoitti haluavansa tutustua nykyiseeni, mutta mua arvelluttaa koska nykyiseni on mustasukkainen, jonka myös ilmoitin exälleni. Helppii.

nuoruudessa seurustelin muutaman pojan kanssa. kaksi heistä kuollut, toinen 24 vuotiaana, toinen 25 vuotiaana :( yhtä en ole nähnyt vuosikausiin. aikuisiältä ei exiä ole. olen ollut nykyisen mieheni kanssa 21 vuotiaasta asti

Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:

Hei osaatko neuvoa miten saisin nykyseni hhyväksymään exän, koska exäni ilmoitti haluavansa tutustua nykyiseeni, mutta mua arvelluttaa koska nykyiseni on mustasukkainen, jonka myös ilmoitin exälleni. Helppii.

No meillä koko ensi näkeminen meni niin et miehet näkivät toisensa ja juttelivat harrastuksestaan (kalastus) ja sen jälkeen vasta sanoin miehelleni et me seurusteltiin nuorempana. Mies vähän suutahti,mutta ei sen koommin ole kommentoinut asiaa kun näki miten välinpitämätön olin exää kohtaan ja en yrittänyt tehdä häntä mustasukkaseks... :) Jaa-a, voithan sinä kysyä haluaisko miehesi tavata sinun exäsi... älä pakota jos ei halua. Parempi niin. Meidän tapaus taitaa olla aika harvinaista.

Mies kerto kun oltiin pari kk seurusteltu, että tuntee exäni, oikeestaan ovat parhaat kaverit ja soittavat samassa bändissä ja mulla ei ollu minkään näköstä tietoo tästä. No onneks välit exään on tosi hyvät ja tällä hetkellä exä on meidän pojan kummi =)

mulla ei ole minkäänlaista tarvetta pitää ex:n yhteyttä. nehän kuuluu menneeseen. enkä hyväksi että mieskään pitää entisiin yhteyttä. yhteen miehen ex:n olen tutustunu ja kavereita olhaan tällä hetkellä.

No miulla on kaksi pisempää suhdetta takana, joista molemmista muksut... Väleissä on siis oltava... Ex-miehen kanssa pidetään vaan yhteyttä kun kyse likan asioista, ei jutella yhtään sen enempää mistään... Pienemmän likan isän kanssa ollaan myös yhteyksissä oikeestaan vaan likan asioista eli lähinnä sillon kun likka menee isälleen pari kertaa kuussa, mutta välit on todella hyvät kuiteskin... Viimekskin kun tehtiin vaihto niin istuttiin puistossa reilu tunti ja vaan jutskailtiin samalla kun tyttö keinu ja leikki muuten :)

Näitä kahta ennen miun "suhteet" kesti kuukaudesta pariin kuukauteen, jos näitä tyyppejä (oiskohan niitä neljä ) nään niin moikkaan kyllä ja voin jutellakin mutta ei sen kummemmin olla tekemisissä...

Ei janota vanha suola, kenenkään kohdalla.

Yhteistyössä