G: Vapun suunnitelmat ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lapsien kanssa menen mun vanhemmille iltapäivästä. 17.30 aikaan öähden hakemaan miestä vajaan 50km päästä kun työreissulta palaa.
Sitten mennään syömään mun vanhemmille josta siirrytäänkin illanviettoon mun toisen veljen luo =)

Alkuperäinen kirjoittaja Looris harmaana:
Täällä rauhallisissa merkeissä. Mies on lasten kanssa kotona, mä töissä. Kotiin pääsen 21.00, sit ei jaksa paljoa enää juhlia, kun huomenna taas kiiruhtaen töihin.

Tässä kiteytettynä meidän vappu :wave:

Mummo tulee tyttöä kattomaan ja tässä käydää saunomassa, grillaillaan, mä otan miehen, minun pikkuveljen sekä hänen tyttöystävän kanssa vähän olutta ja kun pikkuveli asuu tässä samassa rivitalossa niin häivytään sinne sitten kun alkaa mahdollinen humalatila kolkuttelee ovella ja tyttö saa jäädä mummon kanssa tänne. Mummo on onneks täysin raitis. :heart:

Meillä kaveriporukan syömingit ja naamiaiset. Sitten aateltiin hivauttaa tuohon kaupungille mankan kanssa ja pistetään tanssit pystyyn! :D

Huomenna perinteiselle piknikille kaikkine herkkuineen, pelikortteineen, niin ja kroketti pitää kans ottaa! Ihanaa kesän eka piknikki! =) Tämä tyttö ottaa kyllä vain simaa ja holitonta skumppaa! :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja ElinaMaria:
Meillä kaveriporukan syömingit ja naamiaiset. Sitten aateltiin hivauttaa tuohon kaupungille mankan kanssa ja pistetään tanssit pystyyn! :D

Huomenna perinteiselle piknikille kaikkine herkkuineen, pelikortteineen, niin ja kroketti pitää kans ottaa! Ihanaa kesän eka piknikki! =) Tämä tyttö ottaa kyllä vain simaa ja holitonta skumppaa! :D :D

Hih, sulla onkin siellä pieni salamatkustaja masussa mitä monella muulla ei olekaan :D :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
kotosalla touhuten. koko vappu aivan yliarvostettu "juhla"...ihmisillä vaan yksi lisä päivä ryypätä ja rellestää.

kyll se on meille ainakin juhlaa ryyppäämättäkin. :whistle:

mies on töissä, vietetään vappua lasten ja naapurin kanssa. tänään kotosalla, huomenna vapputori.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
kotosalla touhuten. koko vappu aivan yliarvostettu "juhla"...ihmisillä vaan yksi lisä päivä ryypätä ja rellestää.

kyll se on meille ainakin juhlaa ryyppäämättäkin. :whistle:

mies on töissä, vietetään vappua lasten ja naapurin kanssa. tänään kotosalla, huomenna vapputori.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ElinaMaria:
Smellycat hihii.. NIIN! :D
Vaikka eipä se niin salainen ole!! :laugh:
Kaikki sen jo tietää... (kun mulla on blogi mitä kaikki tosielämän tutut lukee)

Hehehe, no sitten julkaistu salamatkustaja :D Mut varmasti rakas jo kuitenkin joka tapauksessa :heart:

Ihan normaali arki-ilta. Mies on ysiin töissä, ollaan pojan kaa kotosalla ihan. No okei, kyllä me varmaan herkutellaan munkeilla & simalla, puhalletaan ilmapalloja jne. Huomenissa meinattiin leipoa porukalla ainakin pizzaa ja käydä tivolissa.

Yhteistyössä