Gallup alkoholin käytöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja facebookissa ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

facebookissa ihmeissään

Vieras
Haluan tehdä nyt ison gallupin juomisistanne, siis alkoholin juomisesta. Kaikki osallistuu

1. Ikä?
2. Mitä juot kun juot?
3. Kuinka usein juot?

28v, juon vain yhtä tiettyä siideriä tai sitten kirkasta energiajuoman kanssa. Nyt en juo mitään, olen raskaana. Mutta esim. viime vuonna tammi-kesäkuu välisenä aikana n. 3kertaa ja heinä-elokuu välisenä aikana 8 :D Sattui vähän juhlia tuonne, mut vuositasolla aateltuna 11 kertaa ei mikään paha :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
28v, juon vain yhtä tiettyä siideriä tai sitten kirkasta energiajuoman kanssa. Nyt en juo mitään, olen raskaana. Mutta esim. viime vuonna tammi-kesäkuu välisenä aikana n. 3kertaa ja heinä-elokuu välisenä aikana 8 :D Sattui vähän juhlia tuonne, mut vuositasolla aateltuna 11 kertaa ei mikään paha :D

Vanhin 5, keskimmäinen 3 ja nuorin 1,5v.

Kotona saatan ottaa muutaman siiderin, mutta lapset mennyt nukkumaan/poistun kotoa ennen humalatilaa.
Joskus lapset hoidossa kaikki yhtä aikaa, niin että ollaan päästy liikkeelle miehen kanssa.

1. 23
2. Siideriä(kaljaa)
3. Tosi tosi harvoin (viimeisen vuoden aikana juonut 2 siideriä,1 kaljan) ja sillonkin yhden tai puolikkaan.
4. 3 alle kouluikästä
5. Kotona

Minulle ihmetystä aiheuttaa kyllä nämä äidit jotka juovat edes sen yhden kaljan raskaana tai kun imettää. Ei voi käsittää.

38
olutta tai siideriä
muutaman kerran viikossa sen 3 olutta
7 ja 11
kotona

Viinaa en juo ollenkaan, enkä likööreitä tms. Enkä juo humalaan, en halua olla humalassa enkä krapulassa.

1. 21 vuotta
2. Lonkeroa, siideriä, viiniä, kirkkaita
3. Humalaan juon itseni noin kerran kahdessa kuussa, muuten vain nautiskelen juomisilla noin 2 kertaa viikossa.
4. Kohta 3 vuotias lapsi
5. Juhlimaan jos lähden niin olen poissa kotoa, muuten juon kotona sen saunasiiderin/ilta lonkeron.

1. 29
2. yleensä kaljaa
3. melko harvoin nykyään.. lähinnä joissain juhlissa, yleensä muutaman kaljan kotona + muutaman baarissa, jos sinne eksyy. juon korkeintaan parin-kolmen kuukauden välein, kesäaikaan tulee kyllä terassilla käytyä useammin yhdellä.
4. lapsi on kolmevuotias.
5. yleensä jonkun kotona, illanistujaisissa, synttäreillä tms, ei jaksa baarit innostaa.

1. 25v.
2. Juon Siideriä/Shotteja/drinkkejä.
3. Silloin tällöin, Joskus sauna juoman, Ulkona käyn noin 3-5 kertaa/vuosi.
4. Lapset 3v ja 2v
5.Yleensä siis Kotona yhden silloin tällöin Saunajuomana.

Yhteistyössä