V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Missä mä niin sanoinMinä en kehtaisi ikinä tehdä mitään niin moukkamaista ja rahvaanomaista, kuin juoda shampanjaa ulkomailla. Alle 40 000 euron arvoiseen pulloon en edes koske. Älkää te säälittävät moukat minusta piitatko, olen vain parempi ihminen kuin te ja muutenkin ylempänä arvo-asteikolla.
Missä mä niin sanoin?
Nämä juopot vaan ei tee muuta kuin juovat päivästä toiseen. Meidän verorahat ei mee kuin juopoille tai väkivaltaisille mamuille. Sairasta!
Itse moderttori ryhmässä ei tee muuta kuin juo aivan päivittäin. Miten elimistö edes kestä...
Miten verorahat voi mennä mun ,,vitun,, laukuihin? Mä kun maksoin 55k verojaSun Vittun laukkuihin ne verorahat menee. Sossuhan ne maksaa, kuten herpespiikinkin.
Miten verorahat voi mennä mun ,,vitun,, laukuihin? Mä kun maksoin 55k verojatänä vuonna! On kyllä sossu! En tiennytkään että sieltä nykyään saa moisia summia tai ehkä lahjakortteja laukkuja varten
huomenna meen kysymään! Miksi pakko tehdä työt jos ne saa ilmaiseksi
sitten voin tehdä päivittäin päiväkännit ryhmään videot naama turvoksissa ja puhua paskan, saan sentään kehuskeluja toisista jotka samassa asemassa mun kanssa. Perfect life! Ja sitten maksa joskus sano poks vaan! Mutta eikö yhteiskunta sekin vaihtaa mulle? Sossu? Jos ei niin mitä väliä ainakin nauttinut elämästä kun olin aina 24/7 kännissä ja sekaisin!
Oot pihalla kuin lumiukko. Et sinä vielä tämän vuoden verojasi tiedä edes. Verotiedot on julkisia, ja et koskaan ole edes tienannut 55 tonttuaVanhan ukkos rahoilla elät.
Olenkohan mäkin jotenkin kummallinen kun tiedän mitä olen maksanut veroja tänä vuonna tähän mennessä.Oot pihalla kuin lumiukko. Et sinä vielä tämän vuoden verojasi tiedä edes. Verotiedot on julkisia, ja et koskaan ole edes tienannut 55 tonttuaVanhan ukkos rahoilla elät.
Olenkohan mäkin jotenkin kummallinen kun tiedän mitä olen maksanut veroja tänä vuonna tähän mennessä.![]()
Milanna on seurannut kesäkuusta asti juoppojen juomista...
Niin, saattaa olla kielellinen ongelma tuossa. Milanna mahdollisesti tarkoitti, että tuon verran on tähän mennessä maksanut veroja. Mutta eihän tyypillinen palstamamma osaa sellaista ajatella. Kun tyypillinen palstamamma saa vain haaveilla, että saisi vuodessa edes 55 000 euroa tuloja.Huomaatko eroa?
""Mä kun maksoin 55k verojatänä vuonna!""
![]()
Kyllä kulta sain vuoden aikana 55.000 mutta mätkyinä jotka pitää maksaa ens kuun lopussa puolet ja helmikuussa, siksi kun liian suuret nostot tuli tehtyäNiin, saattaa olla kielellinen ongelma tuossa. Milanna mahdollisesti tarkoitti, että tuon verran on tähän mennessä maksanut veroja. Mutta eihän tyypillinen palstamamma osaa sellaista ajatella. Kun tyypillinen palstamamma saa vain haaveilla, että saisi vuodessa edes 55 000 euroa tuloja.
Nehän on sitten vuoden 2016 veroja eikä tämän vuoden.Kyllä kulta sain vuoden aikana 55.000 mutta mätkyinä jotka pitää maksaa ens kuun lopussa puolet ja helmikuussa, siksi kun liian suuret nostot tuli tehtyä![]()
Kyllä 2016 mutta samanlaista tulossa tämän vuoden veroista tilanne. Yritys ei ollut hoidettu huonosti vaan isot nostot tuli tehtyäNehän on sitten vuoden 2016 veroja eikä tämän vuoden.
Aika huonoa yrityksen hoitoa jos tulee noin isot mätkyt.
Luulisi sun tietävän, että verorahoilla maksetaan myös paljon muuta. Terveydenhuolto, koulut, tiet, opiskelijoiden tuet, äitiyspäiväraha, lapsilisät jne. On paljon tukia jotka on tarpeellisia eikä todellakaan kaikki tukien saajat ole jotakin juoppoja joita ei työnteko kiinnosta.Kyllä 2016 mutta samanlaista tulossa tämän vuoden veroista tilanne. Yritys ei ollut hoidettu huonosti vaan isot nostot tuli tehtyätiesin sen mikä tilanne ja mitä on tulossa etukäteen. Tätä vain haluan sanoa mihin näitä meidän veromaksajien ihmisten verot mene juopoille ja raiskaajille (mamuille) jotka naura kaikille ja luulevat että yläpuolella ovat.
Koulut? Minkälaiset? Suomessa jo joka toimen koulu on homeessa. Mun lapsetkin joutu opiskella parakeissa jo 2 vuotta kukaan ei voi tehdä mitään. Koulunruoat sellaista luokkaa nykyään ettei edes koira voi tätä syödä. Onhan se opiskelu melkein missä vaan maailmassa ilmaista! Ei vain ja ainoastaan Suomessa! Samoin terveydenhuolto! Paitsi täällä jo turhaa toivo päästä nopealla aikataululla lääkärille sekä miksi pitäisi edes kun yksityinen jo maksa saman verran melkein kun terveyskeskus mihin voi olla viikkoja jonoja vaikka kiire olis.Luulisi sun tietävän, että verorahoilla maksetaan myös paljon muuta. Terveydenhuolto, koulut, tiet, opiskelijoiden tuet, äitiyspäiväraha, lapsilisät jne. On paljon tukia jotka on tarpeellisia eikä todellakaan kaikki tukien saajat ole jotakin juoppoja joita ei työnteko kiinnosta.
Olen itse ollut opiskeleva yksinhuoltaja ja Kelan tukien lisäksi saimme rahaa sossusta. Missään vaiheessa tarkoitukseni ei ollut jäädä yhteiskunnan tukien varaan loppuelämäksi. Opiskelin itselleni ammatin ja tein samalla töitä aina kun niitä sain. Työtulot toki vähensi toimeentulotukea, mutta mielummin otin sen rahan palkkana kuin pelkästään tukina. Kertyi edes vähän eläkettä ja on ansioluetteloon laittaa, että on opiskelujen aikana tehnyt töitäkin. Opiskelujen ja lapsen takia en kuitenkaan voinut olla täysipäiväisesti töissä vaan lähinnä viikonloppuisin.
Ärsyttää tuollainen ajattelu, että verorahoilla maksetaan vain juoppojen ja maahanmuuttajien eläminen. Kun totuus on, että niillä maksetaan paljon muutakin. Yhtenä esimerkkinä se, että kiitos yhteiskunnan rahojen saadaan pelastettua pieniä vauvoja. Kyllä tuollaisesta mielellään maksaa veroja.
Tietenkin aloittaja juo alkoholia vain Rivieralla ja Ranskassa ja huom. ei TIETENKÄÄN mitään kuohuviiniä vaan SHAMPANJAA - hyvä että ap:n täytyy ylentää itseään juopporyhmää seuratessaankinno eipä ole kauaa kun kittasi itsekin keskellä viikkoa ennen strippikeikkojaan, lyhyt muisti...
Rakentajille ei riitä töitä jos rakennukset eivät homehdu... Jo on hieno koira milannalla kun ei kouluruoka kelpaa, pitäisikö sinun tilata ravintolalounaat lapsille ruoaksi niin maistuu paremmin? Koirasikin varmaan syö vain ravintolaruokaa. Kyllä moni lapsi syö kouluruoan mielellään.Koulut? Minkälaiset? Suomessa jo joka toimen koulu on homeessa. Mun lapsetkin joutu opiskella parakeissa jo 2 vuotta kukaan ei voi tehdä mitään. Koulunruoat sellaista luokkaa nykyään ettei edes koira voi tätä syödä. Onhan se opiskelu melkein missä vaan maailmassa ilmaista! Ei vain ja ainoastaan Suomessa! Samoin terveydenhuolto! Paitsi täällä jo turhaa toivo päästä nopealla aikataululla lääkärille sekä miksi pitäisi edes kun yksityinen jo maksa saman verran melkein kun terveyskeskus mihin voi olla viikkoja jonoja vaikka kiire olis.
Entäs mitä ne saavat eli vanhukset? Ei juuri mitään! Kelle oikeasti rahaa kuuluu saada! Valitettavasti ne mamut ja nuoret juopot jotka valehtelemalla pääsevät jopa eläkelle saavat kaikist eniten! Sekä ne juopot käyvät hakemassa kaupan päälle ilmaista ruoka kun juovat kaikkia rahoja pois! Lue vaikka toi ryhmä! Sääliä tulee kun luen ja tiedän todellisuus on Suomessa valitettavasti sellainen ne ketkä tarvitse rahaa eivät saa tai kehta pyytä, mutta hyväksikäyttäjijä on paljon.
Koulut? Minkälaiset? Suomessa jo joka toimen koulu on homeessa. Mun lapsetkin joutu opiskella parakeissa jo 2 vuotta kukaan ei voi tehdä mitään. Koulunruoat sellaista luokkaa nykyään ettei edes koira voi tätä syödä. Onhan se opiskelu melkein missä vaan maailmassa ilmaista! Ei vain ja ainoastaan Suomessa! Samoin terveydenhuolto! Paitsi täällä jo turhaa toivo päästä nopealla aikataululla lääkärille sekä miksi pitäisi edes kun yksityinen jo maksa saman verran melkein kun terveyskeskus mihin voi olla viikkoja jonoja vaikka kiire olis.
Entäs mitä ne saavat eli vanhukset? Ei juuri mitään! Kelle oikeasti rahaa kuuluu saada! Valitettavasti ne mamut ja nuoret juopot jotka valehtelemalla pääsevät jopa eläkelle saavat kaikist eniten! Sekä ne juopot käyvät hakemassa kaupan päälle ilmaista ruoka kun juovat kaikkia rahoja pois! Lue vaikka toi ryhmä! Sääliä tulee kun luen ja tiedän todellisuus on Suomessa valitettavasti sellainen ne ketkä tarvitse rahaa eivät saa tai kehta pyytä, mutta hyväksikäyttäjijä on paljon.
En voinnut ikinä juoda joka päiväMinäkin muistan tämän!Oli aika jolloin Milannalle itselleenkin maistui aika hyvin joka päivä... Jonnet (eikä Milanna itse) vaan ei muista...
Et nyt ei kannattas Milannan alkaa moralisoimaan täs kohtaa, kun ei selkeesti käsitä, että tällä on muitakin kauan palstalla olleita, jotka muistaa kyllä Milannan ja sen touhut vuosienkin takaa, vaikka olikin silloin eri nimimerkillä.
![]()
No niillä yhteiskunnan torakoilla on ollut vaikea lapsuus ja kurja elämä eivätkä ole saaneet ongelmiaan ratkaistua muulla tavoin kuin alkoholisoitumalla. Mieti milanna miksi verorahojasi käytetään alkoholismin ylläpitämiseen muttei sen lopettamiseen. Sitä paitsi palkat ovat isommat vain koska niistä maksetaan veroja. Jos veroja ei maksettaisi niin palkatkin pienenesivät joten et voittaisi rahassa mitään.En voinnut ikinä juoda joka päiväsekä jos vaikka useammin ottanut niin mulle tulee hauska jo lasililesta ja sen sun pitäisi tietää jos lukenut kunnolla! Voin mä nytkin ottaa vaikka joka päivä lasin, lomilla otankin. Kotona en edes kerkee eikä maistu. Jos mä olisin joka päivä kännissä niin en tiedä kuinka silloin sitten olisin voinnut hoitaa mun liikkeen heti aamusta, verkkokaupan ja vielä illalla työt
! Hauska mä osaan pitää ja lähteä vaikka yökerhoihin ihan appelsiini mehulla!
Toisaalta minulle olisi aivan ja sama voi jokainen juoda päivittäin vaikka jos ei ole yhteiskunnan torakka joka ei jaksa edes kotona siivota. Taustalla heidän videoissa aina näkyy paskainen ja sotkuinen kämppä! Jos mua vertailet niin Sorry vaan! En noin säälittävällä tavalla osan olla!
Miten oma miestä voi käyttää hyväksiKröhöm... Etkähän sä itsekin elele miehes siivellä ja rahoilla aika paljon, että mikäs sinä olet saarnaamaan hyväksikäytöstä...Jos sun meiehs lähtis, eikä maksais mitään almuja, niin veikkaisin, että olisit itsekin siellä leipäjonossa aika pian, kun tuntuu nuo "bisnekset" menevän perseelleen kerta toisensa jälkeen.
Joo kaikilla kurja lapsuus ja vaikea elämäNo niillä yhteiskunnan torakoilla on ollut vaikea lapsuus ja kurja elämä eivätkä ole saaneet ongelmiaan ratkaistua muulla tavoin kuin alkoholisoitumalla. Mieti milanna miksi verorahojasi käytetään alkoholismin ylläpitämiseen muttei sen lopettamiseen. Sitä paitsi palkat ovat isommat vain koska niistä maksetaan veroja. Jos veroja ei maksettaisi niin palkatkin pienenesivät joten et voittaisi rahassa mitään.