GALLUP ALLUP, päivän gallup eli mitä teillä on ppäällenne ja sitten ruoikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Liinu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Liinu"

Vieras
minulla siniset farkit, roosa pitkähihainen. vauvalla sininen nalle pu body, mies alasti kun suihkussa.
ja myö syyään tänään kermaista kanarisottoa sekä mansikkakiisseliä (itse tehty)

Mulla mustat legginssit ja harmaa hihaton paita, vauvalla keltainen brasil "jalkapalloasu" jossa Ronaldon pelinumero. Esikoisella raitalegginssit ja littlest pet shop- t-paita.

ruokana kinkkukiusausta ja porkkanaraastetta. Sit koitan tehdä lusikkaleipiä, niitä on jälkkäriksi jos onnistuvat :)

Mustat farkut, korkeakorkoiset nilkkurit (näyttää siis saappaille kun housun lahkeet päällä), fuksian punainen lyhythihainen paita alla ja päällä musta neuletakki.

minulla mustat alusvaatteet, mustat sukat, musta/harmaat paisley-kuvioset housut, viininpunainen toppi, musta pitkä neuletakki karvakauluksella, isot hopeiset korvarenkaat,
sekä huulipunaa myöten täydessä tällingissä oleva naama. lähdetään kauppaan kunhan mies kotiutuu..
on töissä joten en tiedä vaatetustaan. kolmevuotiaalla on mustat farkkulegginsit
ja lila pooloneule kimallelangoin, vauvalla taas violetit veluurihousut musta/valkoinen sydänbody &
mustat varrelliset sisätossut. päivällisestä on vielä tiedä, katsotaan nyt kunhan kauppaan pääsee.
lasagnea tekisi mieli..

Viimeksi muokattu:
Mulla mustat farkut ja musta pitkähihainen imetyspaita, pinkit sukat ja mustat hipsterit + mustat imetysliivit. Vanhimmalla likalla turkoosi tunika ja vaaleanpunaiset sukkikset, keskimmäisellä kirjava tunika ja siniset sukkikset ja kuopuksella valkoinen body ja fuksian väriset housut sekä vaaleanpunaiset sukat. Sapuskana nakkikeittoa ja pannaria

Päällä on beiget housut, keltainen pitkähihainen paita ja läpinäkyvä lyhythihainen ohut
paita, alusvaattteet ja sukat.
Ruokana on makkarakeitto.

Yhteistyössä