GALLUP: AVON, Oriflame ja Yves Rocher

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jasmine"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jasmine"

Vieras
Mitäs tykkäätte näistä kosmetiikkafirmoista ja tuotteista? Laatu, hinta? Oletteko asiakkaita ja/tai kauneuskonsulentteja? Löytyykö suosikkituuotteita näistä...?

Avonin tuotteita tulee ostettua, lähinnä shampoota ja hoitoainetta. On parempaa kuin Tigin aineet. Meikit sen sijaan ei ole mistään kotoisin. Orifalmea olen kokeillut, mutta se on kyllä ihan ylihintaista roskaa. Yves Rocheria en ole uskaltanut kokeillakaan 15 vuoteen, kun sain joka tuotteesta allergisen reaktion.

Kaikki ylihinnoiteltua p*skaa. Ihan marketistakin saa parempaa tavaraa, ilman lisättyjä postitus- / käsittelykuluja.

Ei Avon tai Oriflame lisää mitää postitus- tai käsittelykuluja. Ainoastaan siinä tapauksessa että joku ostaa konsultilta joka asuu pitkällä, sillonhan se on suht luonnollista.

Mä käytän Avonia tosi paljo, myös myyn niitä. Ja mä oon todellakin tyytyväinen tuotteisiin, en mä vois roskaa myydä. Just eilen tule iso paketti Avoneita ja mun uus lemppari on Magix -meikkipuuteri :heart: Ihan ykköskamaa!! :D

En ole kyllä enää vuosiin nähnyt Yles Rockheria missään ja luulin että se on loppunut kokonaan. oriflame- kutsuilla kävin pari vuotta sitten, mutta jotenkin myyjän tyyli ärsytti niin paljon etten tilannut mitään. Kun kaikki tuotteet oli niiin ihania ja lemppareita. Avonia olen jonkin verran käyttänyt. Niillä on tosi hyvä silmänympärysvoide, mutta minäkään en tykkää niiden meikeistä. Tosi vähän pigmenttiä luomiväreissä ja kynsilakat ropisee jo parissa päivässä.

Minä olen käyttänyt oriflamea. Osa tuotteista hieman hinnakkaampia kun marketti kama, mutta ostelen paljon jakson tarjouksia, koska mielestäni ovat silloin todella edullisia. Mielestäni ei maksanut paljon kun ostin ripsarin ja sellaisen ihanan vanilja voiteen ja yht. hinta oli reilu 9€! Itse siis tykkään paljon! Ystävä on konsulttina joten niin kätevästi saan sitten hänen kauttaan.

Uusimmat

Yhteistyössä