gallup -BB-

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallupBB -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gallupBB -

Vieras
Kenet toivot putoavan seuraavaksi?, miksi
Kenet toivot voittavan?
Mitä mieltä eilisestä putoajasta, Satusta?

Minä toivon että seuraavaksi putoaa Elisabeth, hän tuo taloon pelkkää negatiivisuutta.. minä minä minä, kasvissyömistä pitää mainostaa kokoajan, on päällepäsmäri ja olevinaan aina parempi kuin muut.. Yllätti erittäin negatiivisella tasollla minut.

Toivon että Hannu voittaa. On rauhallinen ja aito. Talon järjen ääni. Ei sekoile eikä ylistä itseään ikinä vaikka usein onnistuukin.

Hyvä kun putosi - päällepäsmäri, negatiivinen, aina äänessä, antoi hemmetin huonon kuvan itsestään.. puhui siivottomasti, jäänyt teini-ikäisen tasolle käytöksensä perusteella. Siivoton. Itsekeskeinen.

No minä olen ap:n kanssa täysin samoilla linjoilla. Kaiken suhteen.

Lisäksi toivoisin marikan olevan hannun kanssa finaalissa. Ja vain sen takia, että häntä on sorrettu jo tarpeeksi ja silti jaksaa suhtautua hyvin.

Elisabet ulos.
Satun tippumisesta tunnen sisäistä raivoa. Oli hyvä tyyppi. Noita pikkumuijia siellä on jo ihan tarpeeks, yhen olis voinu pistää pihalle.
Voittajaks toivon Ninoa. Se on vaan niin uskomaton persoona.

Satu ois voinnu voittaa tai sitte Niko. mutta se saa*anan koheltaja marika.. heivatkaa se jo hittoon sieltä bb:stä. voiko enää raivostuttavampaa ihmistä olla???!!

ksenia sais pudota pois seuraavaksi, on ihan turha tapetti koko talossa.
satu oli toisaalta kiva että putos, oli senverta inha ilkeä, mutta toisaalta aivan mahtava persoona,jota oli kiva "vihata".
toivon että vilhelmiina voittaa. siinä on kaunis ja järkevä typy :)

Yhteistyössä