GALLUP hajuvedestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja käpsylä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sain mieheltä joululahjaksi. black rose on parfyymin nimi. hyvin mieluinen tuoksu. :heart:

eräs tuoksun kuvaus: Paco Rabannen Black XS for her tuli markkinoille 2007. Sensuelli ja viettelevä tuoksu, jossa on tamarindin kukan, vaniljan ja karpalon sävyjä. Sopii kaikille kapinahenkisille prinsessoille.

Ostin HOT Couturen mutta.. sitä ei enää saa. Kaikki sen jälkeen tulleet ovat olleet lahjoja minulle. HOT Couture oli tyrmävän hyvä. Eikun hitsi.. ei ollutkaan vika jonka ostin itse! Mä ostin sellaisen feromonihajun kiusatakseni vieraita miehiä :D *SIKA*
Siinä on lisätty feromoni ( nopeavaikutteinen ). Maksoi n. 70 euroa ja netistä tilasin. On siitä ollut hupia.
Kuinkahan monta nuuskijaa "tuoksutpa ihanalle" on ollut. hihi *sika sika sika*

Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:
sain mieheltä joululahjaksi. black rose on parfyymin nimi. hyvin mieluinen tuoksu. :heart:

eräs tuoksun kuvaus: Paco Rabannen Black XS for her tuli markkinoille 2007. Sensuelli ja viettelevä tuoksu, jossa on tamarindin kukan, vaniljan ja karpalon sävyjä. Sopii kaikille kapinahenkisille prinsessoille.

oot sä kapinahenkinen prinsessa?

Mun tyttö on niin hajusteallerginen, että en ole voinut pariin vuoteen ostaa tai käyttää mitään haisuja. Ennen rakastin hajuvesiä ja nyt jos joku hajusteinen tulee vaikka kyläänkin niin neidin iho alkaa vuotaa verta ja visvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja one:
Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:

oot sä kapinahenkinen prinsessa?

jep! :snotty:

Yhteistyössä