Gallup:Kuinka monen vauvanlla sukpuoli veikattu väärin ultrassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielenkiintoista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielenkiintoista

Vieras
Siis onko lapsesi sukupuoli veikattu ultrassa väärin? Jos on, niin miten päin? Eli veikattiinko poikaa ja tulikin tyttö vai veikattiinko tyttöä ja tuli poika??

No mulla on veikattu väärin kolmesti ja yksi nappiin. Kaksi niin varmasti poikaa on ollut tyttöjä ja ihan varma tyttö "kun ei näy jalkojen välissä mitään uloketta" olikin poika. Neljäs lapsi oli ultrassa poika ja olikin sitten poika.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamu:
No mulla on veikattu väärin kolmesti ja yksi nappiin. Kaksi niin varmasti poikaa on ollut tyttöjä ja ihan varma tyttö "kun ei näy jalkojen välissä mitään uloketta" olikin poika. Neljäs lapsi oli ultrassa poika ja olikin sitten poika.

Johan on ollut siinä veikkaajilla huono tuuri. hih.

esikoisen piti olla tyttö ja ihan edellisenä päivänä ennen kuin syntyi ultrattiin ja sanoi, että tyttöhän sieltä tulee =) Syntyi poika =) me oltiin miehen kanssa ihan silmät pyöreinä :o Tosin minä olin koko ajan sitä mieltä itse, että poika se on. tunne oli todella vahva, mutta en alkanut kiistelemään ultraajan kanssa. Olin kuitenkin niin varma, että yhtään tyttöjen vaatetta en ostanut, vaan neutraaleja värejä. =)

Yhteistyössä